עלי קטיף השיקה את סדרת הקפואים האיכותיים של חסלט

באירוע מיוחד שהתקיים במושב נווה השיקה עלי קטיף את סדרת 'הקפואים האיכותיים של חסלט', רב מושב נווה הרב מרדכי הס: "שליחות של עם ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/03/22 18:33 יב באדר ב'

עלי קטיף השיקה את סדרת הקפואים האיכותיים של חסלט
צילום: חסלט

מושב נווה שמקורו בעצמונה שבגוש קטיף, ממוקם באזור חלוצה שעל גבול מצרים. לאחר ההתנתקות מגוש קטיף, הקימו מפוני עצמונה את ענף החקלאות מחדש, והפריחו את חולות חלוצה בחקלאות ישראלית ייחודית.

גולת הכותרת של הפעילות הוא שיתוף פעולה ייחודי עם חברת חסלט המגדלת ירקות עלים ללא חרקים באיכות גבוהה וללא שיירים של חומרי הדברה. בשנים האחרונות יזמו במושב נווה, בשיתוף חברת חסלט, פיתוח וייצור של ברוקולי וכרובית בכשרות מהודרת. מדובר במוצרים הדורשים שיטות גידול ייחודיות והתמחות רבה,  כך שהמוצר יהיה כשר למהדרין ונקי מחרקים וגם באיכות גידול גבוהה, כזו שעומד בסטנדרטים הגבוהים שמציבה חסלט.

לאור הביקוש הרחב למוצרים הייחודיים האלו של חסלט, החליטו בחסלט בשיתוף מושב נווה, להשיק סדרה של מוצרים קפואים באיכות וכשרות ללא פשרות. אירוע השקה של המוצרים הקפואים, התקיים במושב נווה, בהשתתפות רב המושב הרב מרדכי הס, מנכ"ל חסלט אליעזר ברט, רפי שלו מנהל שיווק ומכירות ארצי של חסלט ואנשי וחקלאי המושב השותפים במהלך החדשני שקרם עור וגידים וכעת יצא לפועל. בין המוצרים שיעלו השבוע למדפים: ברוקולי מוקפא, כרובית מוקפאת, פתיתי ברוקולי מוקפא ופתיתי כרובית מוקפאת.

צילום: רב מושב נוה הרב מרדכי הס עם מנכל עלי קטיף אליעזר ברט

במהלך אירוע ההשקה של סדרת המוצרים קפואים בכשרות חסלט, אמר רב מושב נווה הרב מרדכי הס: "כלפי חוץ זה נראה כמו חברה כזו או אחרת, שמשיקה מוצר חדש, אבל כאן זה שונה, זה צומח אצלנו בארץ ישראל. אני רוצה לצרף את ברכתי, שיברך השם כל מפעלנו 'ובאו האובדים', צריך להכין תשתית לכל הגלויות שיתקבצו לארצנו. ואור חדש בציון יאיר."

הרב שיבח את שיתוף הפעולה והוסיף: "אני מתפעל מהעשייה הרבה. יש לנו הכרת הטוב לכל העוסקים במלאכה, כולם במסירות גדולה. השמחה הגדולה שאנו מרגישים כאן, זו לא מגמה פרטית של מושב נווה או של חסלט. אלא שליחות של עם ישראל".

אריאל מאיר, מנהל העסקים של מושב נווה הזכיר את דור המייסדים, עקורי עצמונה, והביע תפילה להמשך התפתחות החקלאות וההתיישבות באזור חלוצה. אליעזר ברט, מנכ"ל עלי קטיף: "יש ערך גדול לתהליך. דובר כאן, כמה חשוב להקפיד על מאכלות מותרים וכשרים. לחסלט ולאנשי נווה יש תרומה גדולה בקדושת המאכל. זו ההזדמנות לומר ישר כוח גדול לכל העוסקים, זה לא קל, החקלאים בנווה ואנשי המפעל עושים לילות כימים, במסירות נפש. ומהניסיון שלנו - כשיש מסירות נפש ישנה הצלחה". 

את הקפואים האיכותיים של חסלט ניתן לרכוש ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות בכשרות מהדרין אוצר הארץ.