גם בשנת השמיטה: מוצרי "חסלט" הם הכשרים והמהודרים ביותר

לראשונה: פטריות ללא חשש חרקים, כאשר כל פטרייה עוברת סינון ובדיקה כדי לוודא שלא נדבקו בה חרקים גם לאחר הגידול. בחסלט מדגישים שגם בשנת השמיטה, המוצרים קיבלו את החותמת של מערכות הכשרות המהודרות ביותר – בד"צ העדה החרדית, בד"צ שארית ישראל, בד"צ מחזיקי הדת, מכון התורה והארץ-אוצר הארץ

חדשות כיפה תוכן שיווקי 16/11/21 18:00 יב בכסלו התשפב

גם בשנת השמיטה: מוצרי "חסלט" הם הכשרים והמהודרים ביותר
צילום: חסלט

מוצרי חסלט הידועים בטיבם ובאיכותם, כמו גם ברמת הכשרות הגבוהה ביותר, המשווקים ללא תולעים ובגידול מיוחד, ממשיכים בשיווק התוצרת האיכותית והמהודרת גם בשנת השמיטה, כאשר כל מערכות הכשרות סומכות את ידיהן על תוצרת החברה, ובכך, כל בית של שומרי כשרות, גם אלו המקפידים על קלה כבחמורה, יכולים להעלות על שולחנם בלב שקט את התוצרת המהודרת של החברה, בידיעה שכל התוצרת המשווקת על ידי חסלט, הינה בגידול מיוחד וללא תולעים.

בימים אלו, החלו בחסלט בשיווק של מוצר חדש: פטריות ברמה איכותית גבוהה מאד, ללא חרקים וללא תולעים. אמנם ברבים מהירקות יש פיקוח על נושא החרקים, אולם בכל הקשור לחרקים בפטריות, אין לשום גורם פיקוח בנושא. אמנם, בפטריה עצמה אין חרקים, אבל על הפטריה עצמה עלולים להידבק חרקים לאחר הגידול או במהלך האריזה, בשל האזור שבו גדלו הפטריות.

בחסלט לקחו על עצמם לפקח גם על נושא החרקים בפטריות, על מנת שניתן יהיה לשווק גם את הפטריות בכשרות מהודרת וללא חשש של חרקים. כל הפטריות עוברות סינון ובדיקה מחמירה לאחר הקטיף, וכל פטריה שיש בה חשש של חרקים, נפסלת.

גם בנושא השמיטה לחומרה, בחסלט קיבלו את חותמת הכשרות של מערכות הכשרות המהודרות ביותר – בד"צ העדה החרדית, בד"צ שארית ישראל, בד"צ מחזיקי הדת, מכון התורה והארץ-אוצר הארץ ,חותמת הכשרות של הגר"י אפרתי וחותמת הכשרות של מהדרין ירושלים, כאשר לכל מערכת כשרות יש את ההנחיות המפורטות בנוגע לאופן גידול הירקות בשנת שמיטה, כאשר חלק ניכר מהתוצרת הינו יבול חו"ל, דבר הדורש השקעת משאבים אדירה, ובכלל זה גידול במקומות עפ"י הוראת הפוסקים והנחיות הכשרויות השונות. הכל נעשה בתיאום עם כל מערכות הכשרות, לפי כל החומרות וההידורים שהונהגו על ידם.

רפי שלו מנהל שיווק ומכירות ארצי בחסלט: "לקראת שנת השמיטה השקענו בחסלט הון רב בכדי שהתוצרת שלנו תוכל להגיע לכל בית. בשל העובדה שמרבית מערכות הכשרות והבד"צים סומכים את ידיהם עלינו, הן מבחינת כשרות והן מבחינת איכות וטיב המוצר, אנחנו מייצרים את התוצרת בימים שונים בהתאם לכשרויות השונות. מעבר לכך, ההפצה של מוצרי חסלט, מגיעה לכל נקודה ברחבי הארץ, מהצפון ועד הדרום, ובכך מאפשרת לנו להגיע לכל בית, בידיעה ברורה שמי שקונה את התוצרת של חסלט, סמוך ובטוח שהוא מקבל את התוצרת המהודרת ביותר והאיכותית ביותר".

בתוך כך, חברת חסלט החלה במהלך חסר תקדים בשוק הפיצוחים והפירות היבשים היהודי: מותג האיכות 'חסלט' המוכר משוק העלים והמצוננים נכנס בעוצמה לעולם הפיצוחים והפירות היבשים ומשיק סדרת מוצרים תחת תו האיכות של 'חסלט' הנחשבת למוקפדת והנקייה ביותר בעולם.

המהלך הדרמטי שהזניק את רמת הכשרות של התחום לשיא חדש, הגיע בפתחה של שנת השמיטה הרלוונטית במיוחד למוצרי חסלט, הוותיקים והחדשים, העומדים כולם תחת פיקוח הכשרויות המהודרות ביותר בשוק, הן בנושא השמירה מתולעים וחרקים והן בנושא ההחמרות הנדרשות בשמיטה.