כותבי כיפה בוחרים: אלו הסופגניות הכי טעימות

קרמל פופקורן, לוטוס לבן או פיסטוק קוקוס. הבחירה הייתה קשה, ובכל זאת, התגייסנו עבורכם כדי להחליט איזו סופגנייה כדי לאכול בהדלקה הבאה

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/21 15:19 כז בכסלו התשפב

כותבי כיפה בוחרים: אלו הסופגניות הכי טעימות
צילום: חדשות כיפה

חג האורים בעיצומו, ובכל יום שעובר כל בית ישראל מוסיף עוד להבה בחנוכייה וגם סופגנייה. עם השנים, המבחר נהיה מאתגר יותר ויותר. במקום גוש בצק שומני ומתוק, שמקושט במקרה הטוב בריבה אדומה, לאט לאט התרבו הסופגניות בעולם, ובימים אלו ניתן למצוא סוגים וטעמים שונים, חלקם מוזרים למדי, חלקם טעימים, מה שבטוח, כולם משמינים. 

קרמל פופקורן

קרמל פופקורן צילום: כיפה

כך, הזללן הממוצע מוצא את עצמו במאפייה עמוסה, כמה דקות לפני זמן ההדלקה ועם ההתלבטות הקשה: מה לבחור? מה לאכול הפעם? שוקולד לבן, פיסטוק? בטעם פופקורן ואולי להפתיע ולבחור סופגניית פרווה פשוטה, שמתהדרת רק באבקת סוכר. 

פיסטוק לבן

פיסטוק קוקוס צילום: כיפה

אז כדי להקל עליכם את הבחירה, כותבי כיפה התגייסו למשימה, ודירגו עבורכם את הסופגניות הכי טעימות. זה לא היה קל, וחלק מאיתנו אזרו אומץ והתגברו על סלידתם מכל מה שמתוק וטעים, כדי לגרום לכם לעשות את הבחירה הנכונה והחשובה ביותר. 

הסופגניות של מפגש השייח

הסופגניות של מפגש השייח צילום: ללא

בין לבין, גיוונו את סחרור הצבעים והטעמים עם הסופגניות הקלאסיות של מפגש השייח. בצק איכותי, בגודל כמו של פעם וערימות של אבקת סוכר משכרת חושים. אנחנו טעמנו שלושה סוגים: ריבה אדומה, ריבת חלב ווניל. המארזים שלהם להכנת סמבוסק ביתי היו קינוח ראוי לחגיגת הסוכר. 

תודות:

ופל פקטורי ירושלים: קרמו לימון ומרנג איטלקי, קינדר שוקולד חלב, פררו אגוזי לוז, עוגיות אוראו
לוטוס לבן, קרמל פופקורן, קראמבל גבינה, פיסטוק קוקוס. כשרות רבנות. קפה פרש ירושלים. מאפיית השייח: כשרות מהדרין ירושלים, בד"צ בית יוסף וקהילות. הלחם של תומר: מהדרין ירושלים