שינוי במתכון? לקוחות מדווחים על טעם לוואי בקרמבו

ההמתנה הארוכה לעונת הקרמבו הגיעה לסיומה המיוחל, אך פתאום התגלתה בעיה חדשה: טעם לוואי לא רצוי בטעם הממתק האהוב. תגובת יוניליוור: "הקרמבו בטוח לחלוטין למאכל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/11/21 12:23 כו בחשון התשפב

שינוי במתכון? לקוחות מדווחים על טעם לוואי בקרמבו
קרמבו, צילום: פלאש 90

בחורפים הקודמים דיווחנו כאן על חוסרים במדפים של הממתק האהוב קרמבו, בין היתר בשל מיעוט ימי ייצור בחגים, עיצוב מחדש של האריזות ועלות היצור הגבוהה. נראה כי החברה התגברה על הקשיים והממתק לו ציפינו חזר למדפי רשתות השיווק.

השנה הופיעה בעיה חדשה: דיווחים רבים של אוכלי הקרמבו, מספרים על שינוי בטעמו של הממתק. "יש טעם מוזר לשוקולד שמסביב", "לקרמבו טעם לוואי של חלודה" ועוד ועוד תלונות. ברשת הועלו טענות שונות על שינוי במתכון, הפרשת חומרים מהעטיפה ועוד ועוד השערות וספקולציות.

לא יהיה בחורף 2021? קרמבו

מה קרה לו? קרמבו צילום: shutterstock

מחברת יוניליוור, האחראית על ייצור הקרמבו נמסר מסר מרגיע כי אין שינוי במתכון המוכר: "מסקירת הבדיקות הרבות שבוצעו, מדובר בכמות קטנה של צימקאו (הציפוי של הקרמבו), שנחשפה לטמפרטורה גבוהה שיצרה מרירות קלה בחלק קטן מהמוצרים. הקרמבו בטוח לחלוטין למאכל", כך נכתב ב-ynet.

לא רוצים לקנות? לא רוצים להסתבך? כאן תוכלו למצוא מתכון לקרמבו ביתי, בלי תלות בחורף ובפס הייצור.

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן