מחסור חמור בממתק החורפי: החורף כאן אבל אין קרמבו

מחפשים קרמבו לנשנש בימי החורף הקרים? צרכנים מתקשים למצוא קרמבו בחנויות, והקמעונאים מדווחים כי קיים מחסור במוצרי יוניליוור, הסיבות לדברי החברה הן מיעוט ימי ייצור בחגים ושינוי אריזות לקראת רפורמת הסימונים. אנחנו כבר מחכים שהקרמבו ימלא את המדפים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/11/19 11:12 יט בחשון התשפ

מחסור חמור בממתק החורפי: החורף כאן אבל אין קרמבו
קרמבו, צילום: Hadas Parush/Flash90

מוצרים רבים של חברת יוניליוור חסרים במדפי הסופר, מבדיקה שערכו "ממון" ו-ynet מנהלי חנויות וצרכנים מדווחים על מחסור בקרמבו, קורנפלקס תלמה ודגני בוקר שונים וכן מיונז, בייגל בייגל קליק ותחליב רחצה פינוק.  

"קיים חוסר רציני מאוד בקרמבו (של גלידות שטראוס, השייכת ליוניליוור)", אמר גורם באחת הרשתות. "יש הרבה נקודות מכירה ללא קרמבו בכלל. בכל שנה יש מחסור בתחילת העונה, אבל תחילת העונה הייתה בספטמבר ואנחנו בנובמבר". בחברה המתחרה פלדמן, שמשווקת את מנבו, אין מחסור. "אנחנו מוכנים לעונה", מסרו.
 


 

מיוניליוור נמסר בתגובה: "יש שתי סיבות לחוסרים נקודתיים במספר מוצרים. הראשונה היא מיעוט ימי ייצור בחגים. הסיבה השנייה היא עיצוב מחדש של האריזות. בחודשים האחרונים אנחנו מעדכנים את אריזותיהם של מוצרים רבים, בין היתר בעקבות רפורמת הסימון של משרד הבריאות. זה מהלך רחב ומאוד מורכב לוגיסטית. אנו מאמינים שנצליח להדביק את החוסרים בשבועות הקרובים, לגבי קרמבו, כמו כל שנה הביקוש בחורף לקרמבו גבוה מאוד. אנחנו מייצרים במלוא המרץ ומשתדלים לספק את הביקושים".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן