ירוק עד מוארת וירוקה | מנות ירוקות לסעודת חג בסוכה

אנחנו נמצאים ברצף שבתות וחגים במין לופ מאוד אינטנסיבי. רק יצאה השבת ואנחנו כבר בהכנות לקראת חג הסוכות. ברגע שתסיימו לקשט את הסוכה תוכלו להתפנות גם לצד הקולינרי. אז מה מכינים? סוכה ירוקה- ארוחה ירוקה!

חדשות כיפה דניאל וייס 19/09/21 08:51 יג בתשרי התשפב

מוארת וירוקה | מנות ירוקות לסעודת חג בסוכה
צילום: Teka Studio

אז מה היה לנו עד כה? ראש השנה שנמשך יומיים, שבת, יום כיפור ומייד שבת. לא הספקנו להוציא את השבת ואנחנו כבר לקראת החג הבא, סוכות. את הסוכה בניתם, קישטתם, דאגתם לתוארה ואוורור. מה עכשיו? אוכל. אנחנו כבר קצת שבעים מארוחות דשנות וכבדות שאפיינו את סעודות ראש השנה וסעודת המפסקת ולכן יש לנו הצעה נהדרת, ארוחת קונספט ירוקה, קלילה ו... חלבית. כן כן. הגיע הזמן להנות מארוחה שתתאים למזג האויר של המזרח התיכון ולא להעמיס על היושבים בסוכה מנות כבדות ובשריות. הגיע הזמן שהסוכה המתאפיינת בירקותה תתאפיין גם בארוחה ירוקה ומהממת. אגדנו שלוש מנות ירוקות שיתאימו בדיוק למזג האויר ואפילו יאפשרו בתום הסעודה קינוח חלבי וקפה.

המתכון הראשון הוא בטעמי המזרח, הוא מזין, משביע ומלא ירקות ירוקים וטעימים. חלק מהתבלינים אנחנו מאמינים שתצטרכו לרכוש, אבל אל דאגה, באגע שתתאמו את התבשיל, לא תפסיקו להשתמש בהם. המתכון בלינק:

תבשיל ירקות בקארי ירוק

תבשיל ירקות בקארי ירוק

תבשיל ירקות בקארי ירוקצילום: Teka Studio

מנה שנייה, קלילה וכיפית היא מרק ירוק. כן כן, מה ששמעתם. מדובר במרק אספרגוס, עשיר בטעמים ומלא ארומה נהדרת. מתכון בלינק:

מרק אספרגוס 

מרק אספרגוס

מרק אספרגוסצילום: Teka Studio

המנה האחרונה היא בעצם תוספת שיכולה להיות מנה עיקרית לכל דבר, מדובר בשעועית ירוקה על מצע ריקוטה. שילוב הטעמים נהדר, הריקוטה מרעננת את המנה והיא פשוט קלילה ומשביעה. מתכון בלינק:

שעועית ירוקה בגריל על מצע ריקוטה ולימון

שעועית ירוקה על מצע ריקוטה

שעועית ירוקה על מצע ריקוטהצילום: Teka Studio

שיהיה חג טעים ונעים 

המתכונים באדיבות מחלקת התזונה של מותג מוצרי החשמל Teka