כתם לכל החיים? | כך תסירו כתם של רימון

מכירים את המשפט שכתם מרימון הוא כתם לכל החיים אותו לא ניתן להסיר? אז הופתענו לגלות שיש שיטה קלה ופשוטה והיא לא כוללת חומרים מיוחדים להסרה מהירה של הכתם. צפו!

חדשות כיפה דניאל וייס 05/09/21 10:08 כח באלול התשפא

כתם לכל החיים? | כך תסירו כתם של רימון
צילום: shutterstock

מאז שאנחנו קטנים אנחנו יודעים כי אכילת רימון היא עניין מאתגר ביותר, ולא, אנחנו לא מתכוונים לחרצן הקשה שמגיע מייד עם פיצוח הגרעין בשיניים. אנחנו כמובן מדברים כי הדעה הרווחת היא שכתם של רימון לא ניתן להסיר בכביסה ועל כן, האכילה על אחריותך בלבד. המסורת אומרת כי כתם של רימון על בגד, דינו של הבגד הוא לפח.

לא פעם מצאנו את עצמינו בארוחת ראש השנה מנסים להימנע מהכתם הנורא אפילו על ידי מפית בצווארון החולצה ויש יצירתיים מזה, עם מגבת או יש שיסחפו ויחליפו חולצה לכבוד המאורע. לא עוד, מצאנו את הפתרון הקליל להסרת כתמי רימון ותופתעו לגלות שהוא אינו כולל שום חומר הסרה ושום אבקה מיוחדת. הסוד טמון במים רותחים.

כמו שניתן לראות בסרטון, היה והתלכלכתם בארוחת החג מהאדום האדום הזה, דרכי ההתמודדות הן די פשוטות. פורסים את הבגד עם הכתם מעל קערה עגולה כשהכתם ממש באמצע. עליו שופכים כוס מים רותחים ומשפשפים את הכתם בעזרת מברשת קטנה, אם נשאר עוד כתם שופכים עוד כוס מים רותחים ומשפשפים. משאירים את הבגד מעט לייבוש והכתם נעלם כלא היה. מי היה מאמין שהפתרון נמצא ממש בכל בית וללא הוצאות מיותרות של חומרי הסרת כתמים

שירבו זכויותכם כרימון וחֲטָאֵיכֶם כַּשָּׁנִים - כַּשֶּׁלֶג יַלְבִּינוּ.