קרם ברולה ג'ינג'ר ותפוז

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/18 11:51 יב בתמוז התשעח

קרם ברולה, צילום: אסף לוי
קרם ברולה, צילום: אסף לוי

מצרכים

רכיבים:

6 חלמונים

90 ג' סוכר לבן

500 מל' שמנת מתוקה

20 ג' ג'ינג'ר

גרידה מתפוז 1

ניתן להפוך את המתכון לפרווה בהחלפה לשמנת פרווה

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן

הוראות הכנה

לשפוך לסיר בינוני את השמנת המתוקה עם מחצית מהסוכר (45 ג') הג'ינגר וגרידת התפוז ולחמם עד לפני רתיחה. במקביל בקערה עמידה בחום להניח את החלמונים ואת המחצית השנייה של הסוכר (45ג') ולערבב היטב את החלמונים והסוכר.

כשהשמנת חמה יש לסנן את גרידת התפוז והג'ינגר ולאחד עם החלמונים. קודם מעט מהנוזל כדי להשוות טמפרטורה ואז את כל היתר. עכשיו יש להחזיר את הבלילה לסיר בישול קצר והסמכה תוך כדי ערבוב מתמיד. של כ- 10 דקות על חום בינוני.

ולאחר מיכן, לצקת את הנוזל ל5 קערות אפייה לקרם ברולה מחרס. בערך 3/4 גובה.

להניח בזהירות את הקערות בתוך תבנית אפייה עמוקה. למלא את התבנית במים פושרים עד אמצע הגובה של הקערות. לכסות את התבנית עם נייר אלומניום. ולאפות בתנור בחום של 160 מעלות. כ- 25 דקות עד אשר הנוזל צמיגי ורוטט כשמזיזים בעדינות את התבנית. ונותנים לזה להתקרר.

להגשה:

לפזר מעט סוכר על הקרם ובעזרת ברנר מקרמלים את הסוכר. במידה ואין ברנר ניתן לקחת, בננה לא רכה מידי ולפרוס אותה באלכסון בעובי של חצי ס"מ. לפזר מעל הבננות מעט סוכר חום. לחמם מחבת ולהניח את הבננות עם הצד של הסוכר על המחבת עד שהסוכר נמס ומתקרמל. את הבננות המקורמלות להניח על הקרם.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן

המתכון באדיבות רשת ביגה

כתבות נוספות