ביקורת מצאנו מסעדה חדשה בשוק מחנה יהודה

מגיעים לסיור סליחות ומחפשים מסעדה בכשרות מהודרת בשוק מחנה יהודה? תכירו את אורגדו, מסעדה בשרית עם שלל סגנונות. וגם, על איזו מנה אל תוותרו

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 06/09/23 16:15 כ באלול התשפג

מצאנו מסעדה חדשה בשוק מחנה יהודה
אורגדו, צילום: גיל אבירם

שוק מחנה יהודה בירושלים הוא ללא ספק מתחם האוכל הנוצץ ביותר בבירה, הרחוב שהיה מלא בדוכנים שמכרו ירקות הולך ומתמלא בדוכני אוכל מיוחדים וטעימים, אבל בין כל השפע, אין המון מקומות ישיבה ומסעדות, למי שרוצה לנוח מההמולה של הרחובות העמוסים. אורגדו, מסעדת ביסטרו בבעלותו של אלמוג אורגד שמגיע מתחום האירועים ובניצוחו של השף קובי כחלון, יכולה להיות פתרון מצוין.

למקום שמשקיף על הכניסה לשוק, תפריט עם מנות משלל סוגים של מטבחים, לטעמי פה נמצא החיסרון של המקום, קשה לבצע שונים סוגים של מטבחים ולשמור על איכות גבוהה, ועדיין, שלוש מנות מצאו בעיניי חן והיו מעולות.

קרפצי'ו - מנה מדהימה

קרפצ

קרפצ'ו מדהים צילום: גיל אבירם

בראשונות תוכלו למצוא את הקרפצי'ו פילה בקר (72 שקל), שהיה טרי והגיע על מצע של רטבים טובים ולא שגרתיים כמו קרם חציל, ועליו טוסטונים קטנים, ללא ספק מנה מדהימה. עם זאת, מנת הקבב דג (73 שקל) הייתה אמנם גדולה אך מאכזבת ולא מספיק טעימה.

בעיקריות התרשמנו מסטייק אנטריקוט מיושן ומעושן (186 שקל) שהיה עשוי נהדר והגיע לשולחן בצלחות מרשים ביותר ועם תוספות של תפוח אדמה קריספי וצ'ימוצורי מצויין. גם הפילה דג ים (98 שקל) היה טעים והגיע עם רוטב טחינה עמבה שטעמו היה חזק אליו הוצמד בייגל ירושלמי להשלמת חווית השוק.

לא אל כל המנות התחברנו, אבל המנות הטובות היו משמחות מאוד, אם אתם מגיעים לסיור סליחות בירושלים ומחפשים מקום ליד השוק אתם מוזמנים לקפוץ לאורגדו, מסעדה כשרה וחדשה שנפתחה לטובת הירושלמים והישראלים שבאים מרחוק. בהשגחת בד"ץ בית יוסף.

  • אורגדו: יפו 110, ירושלים
  • טלפון: 02-5499000
  • א'-ה': 12:00-00:00

הכותב היה אורח המסעדה