שאל את הרב

דייטים ויציאות אחרי החתונה

הרב חנן שוקרון הרב חנן שוקרון 16/08/23 12:04 כט באב התשפג

שאלה

שלום וברכה הרב,

אשמח להתייעץ על משהו שמעסיק אותי הרבה זמן.

התחתנתי לפני שנתיים וחצי עם בחור מדהים, ממש זכיתי בו! הוא עושה הכל שיהיה טוב ומדהים בקשר, הוא נותן מעצמו, עוזר, מקבל מכיל וכל מה שאפשר לחשוב.

הכרנו והפכנו לחברים מגיל 15, ככה שאנחנו כבר מגיל קטן מכירים אחד את השני ובקשר זוגי.

מהחתונה, מהרגע שכביכול יש לנו בית ומקום להיפגש בו, נפסקו הדייטים. אחרי החתונה עוד יצאנו טיפה אבל כבר שנה וחצי לא יצאנו לשום מקום.

הרבה פעמים יצא לי לדבר איתו, לפתוח איתו את הנושא הזה שמעיק עלי כבר הרבה זמן, ותמיד יש תירוץ של כסף/חוסר זמן.

הסברתי לו שמצידי נצא רק לטיול בערב או שנלך לעשות איזה קומזיץ, משהו שלא כרוך בהוצאה כספית, אבל לא משנה כמה דיברתי וביקשתי ממנו, זה לא באמת קורה. ותמיד יש את התירוץ הזה של "וואי רציתי באמת לצאת לפה ולשם... אבל..."

אפילו הגעתי למצב שהכנתי לנו כרטיסים כאלו שכל חודש בוחרים פתק ויוצאים למקום שכתוב, אבל לא הייתה זרימה וזה סתם העיק עליו.

הכי כואב זה מה שקרה הערב, הצעתי לו ללכת לאיזה סיבוב קטן בעיר, שנדבר קצת, כמו פעם. והוא ישר ענה בשלילה של 'לא! צריך ללכת לישון כי אני קם מחר מוקדם' כמה דק אחר כך חברים שלו התקשרו כדי לשאול אם הוא רוצה לצאת איתם, ישר הוא רץ להתארגן ויצא, כמובן שהוא שאל אותי אם זה בסדר, אמרתי שכן.. מה אני יתחיל לבכות לו שוב? שוב אותו שיח שלא מוביל לשום מקום?

זה גורם לי לחשוב, אני לא מעניינת אותו? למה הוא לא רוצה לצאת איתי? למה גם כשאני מביאה את זה על מגש של כסף הוא פשוט לא מושיט יד ולוקח? לא ביקשתי משהו מוגזם כמו ללכת לחופשה או מסעדה.. רק לצאת לדבר. זה מוגזם?

תשובה

שלום לך!

מצטער לשמוע. צריך לדעת שזה דבר מאוד שכיח, ויש לו פתרון ברוך השם.

חשוב לרענן את הזוגיות - בהרצאות, שיעורים, מפגשי שיח או צפייה בתכני יהדות ברשת (ממליץ מאוד על הרב משה אליאס - סרטונים קצרים לצפייה יחד).

אם אתם גרים קרוב אלינו, באיזור המרכז הוא מוזמן ליצור איתי קשר להדרכת חתנים אחרי הנישואין, בשמחה.

0543982345

בהצלחה!

כתבות נוספות