לכו על זה: כל המלצות השבוע

לכו על מסעדה דרוזית כשרה, פרגנו לעצמכם עם הופעה אינטימית של עלמה זהר ואל תשכחו להוריד את האפליקציה שתוציא אתכם לטיולים מדהימים בשטח

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 23/06/13 14:36 טו בתמוז התשעג

לכו על זה: כל המלצות השבוע

התיכונים כבר יצאו לחופש הגדול ובקרוב מאוד גם בתי הספר היסודיים ואין זמן טוב יותר מאשר לקחת את המשפחה לטיול נחמד בחיק הטבע. אפליקצייה מושלמת לכך היא "טיולי" (tiuli) שתספר לכם על יותר מ-160 מסלולים פוטנציילים. מלבד מגדיר צמחים היא גם תדע לעדכן אתכם על אטרקציות מקומיות ואף אירועים המתקיימים בקרבת מקום.

"משיבי הרוח" הוא ספר פרי מחקרו המקיף של פרופ' דיוויד ג'יקובסון שעמד על ה"תופעה" הזאת של חברות המשוררים "משיב הרוח" תוך בחינת ההקשרים החברתיים-תרבותיים-רוחניים-אקטואליים שלה. הספר מתחקה אחר משוררות ומשוררים, ברובם הגדול בני הדור השני לראשוני המתנחלים, ועל המרד, המהפכה, הרנסאנס שהתחולל במגזר האמוני-מתנחלי ומחוצה לו מהופעת הגליונות הראשונים של כתב העת "משיב הרוח". המשוררים המופיעים בספר: סיון ואבישר הר-שפי, אליעז כהן, יורם ניסינוביץ', אלחנן ניר, נחום פצ'ניק, שמוליק קליין ונעמה שקד. שמשוחחים על מרד בבית המדרש, יחסים מורכבים עם אלהים, אירוטיקה והיחס לגוף ו-הפלסטינים ואנחנו.

מסתמן כי אחד הסרטים הטובים של הקיץ הוא הסרט "אשליה", סרט עטור אפקטים המגולל את סיפורם של חבורת קוסמים שבמופע חי מצליחים לשדוד בנק, לחלק את הכסף לקהל וכל זאת מבלי לצאת מהאולם. שוד הקסמים הוא רק תחילתו של המופע שהמשטרה פשוט אינה מסוגלת להתמודד איתו עד שחבורת הקודמים מבינה שלקסם חוקים משלו.

עלמה זהר היא זמרת מצליחה שאודות להתקרבותה ליהדות ויחסיה המעניינים עם עולם הרוח זכתה ללא מעט קהל מגזרי שיפקוד את הופעותיה. לקראת צאת האלבום החדש היא תעלה במופע אקוסטי עם שלל שיריה המקוריים. רביעי, כפר סבא, "לה פצ'נגה", 20:00

"חוויה דרוזית" הינו קייטרינג-מסעדה דרוזית אותנטית ייחודית בכרמל. בעלי המסעדה הם משפחה דרוזית העוסקת בתחום מזה 18 שנים ומגישה אוכל דרוזי כמו שרק הם יודעים לעשות ו-כשר. המסעדה ממקומת בדלית אל כרמל ומציע גם סיורי מורשת בכפר הדרוזי והיכרות עם בני הדודים שלנו.