הפצוע בפיגוע הירי: ההקלות לפלסטינים כמעט עלו לי בחיים

רונן אדרי, שנפצע באורח קל בשומרון, משחזר את הפיגוע. "פשוט מודה לקב"ה על נס שהיה לי, אבל מחר מתחילים הלימודים ויהיו הרבה אנשים על הצירים. זה יכול היה לעלות לי בחיים"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/08/15 21:54 טו באלול התשעה

הפצוע בפיגוע הירי: ההקלות לפלסטינים כמעט עלו לי בחיים
דוברות, צילום: דוברות

רונן אדרי, שנפצע היום (א') בפיגוע ירי בשומרון, שחזר את האירוע. “יצאתי ליום עבודה רגיל. שגרה. ומולי נוסע רכב בצורה קצת חשודה. איטית. לא עקפתי אותו. לא ראיתי בכך צורך", סיפר. "הגענו לצומת, אני פונה ימינה, הוא ממשיך טיפה ישר, צרור יריות מחסל את החלון שמצד שמאל. אני נפצע ביד ורסיסים בגב. הערכה מהירה לראות אם אני יכול להמשיך לזוז, נותן גז וטס משם”.

צפו

[embed]https://www.youtube.com/watch?v=tNXhNzXLyKc[/embed]

"אני פשוט מודה לקב"ה על נס שהיה לי, אבל מצד שני פשוט עצוב לי, כואב לי על שמקפידים על כל ההקלות לפלסטינים. מורידים כאן מחסום מאוד חשוב, שהיה יכול לעלות לי בחיים. מחר מתחילים הלימודים, יהיו עוד הרבה אנשים על הצירים, וככה זה נראה”, הוסיף אדרי.

"מצד שני אני רוצה ממש להודות למשטרה, לצבא ולשב"כ. על כל הפעילות המהירה. למד"א, לתאג"ד שהגיע. כולם פעלו בצורה מופלאה. מהר מאוד וגרמו לאירוע להסתיים בצורה הטובה ביותר. כמובן צריך להודות גם ליוסי ולמועצה שלא עזבו אותנו לרגע. זהו, נס גדול", סיכם אדרי את האירוע.

יוסי דגן ראש מועצת שומרון: צריך להיות כאן שינוי מדיניות, לא יכול להיות שהממשלה תכבול את ידי צה"ל ולא תאפשר לו להגן על האזרחים וזו בדיוק המציאות שמתרחשת כאן. בדיוק במקום בו אירע הפיגוע היה בעבר מחסום שהוסר כדי "לא להפריע לשגרת החיים של הערבים". אם המחסום היה שם היום הפיגוע הזה היה נמנע".