כבוד למגזר: בת אל גטרר תייצג את ישראל באולמפיאדה האירופית

לוחמת הטאקוונדו בת אל גטרר תייצג את ישראל באולמפיאדה האירופית שתתקיים בחודש יוני בבאקו

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/04/15 11:48 יא באייר התשעה

כבוד למגזר: בת אל גטרר תייצג את ישראל באולמפיאדה האירופית
נועם עופרן, צילום: נועם עופרן

הישג נוסף לספורטאית הדתייה בת-אל גטרר: גטרר, אלופת אירופה לשעבר, תייצג את ישראל באולימפיאדה האירופאית שתתקיים בחודש יוני בבאקו

ההודעה על ההשתתפות במשחקים האירופאים מהווה הישג נוסף לגטרר. יחד עם ספורטאי נוסף, תייצג גטרר את ענף הטאקוואנדו הישראלי באולימפיאדה האירופאית. המשחקים האירופאים מתקיימים הקיץ לראשונה, ומשתתפים בהם רק ספורטאים אירופאים. גם את ההישג הזה, בדומה לקודמיו, קטפה גטרר כשהיא מלווה במאמנה האישי יחיעם שרעבי, כשבנק מרכנתיל משמש כנותן החסות הבלעדי שלה.

בינואר 2015 זכתה גטרר במדליית כסף בתחרות G1 העולמית ביוון. מדובר בתחרות המעניקה ניקוד לקראת האולימפיאדה האירופאית בבאקו, בו השתתפו 500 ספורטאים. גטרר סיימה במקום השני בתחרויות לנשים עד 57 ק"ג. במהלך התחרות ניצחה גטרר כאמור בשלושה קרבות, כולל ניצחון ברבע הגמר על הגרמנייה ראביה גולק, שזכתה באליפות האולם האחרונה במדליית ארד.

השנה תיערך בבאקו האולמפיאדה הארופאית הראשונה, בה ישתתפו אלפי ספורטאים ב17 ענפים שונים, ביניהם ג'ודו, התעמלות וטניס, בנוסף למספר ענפים לא אולימפיים כדוגמת כדורגל חופים וקראטה. בסך הכל צפויים לקחת חלק במשחקים כ-5800 ספורטאים, ביניהם ישראלים רבים.

ניסים דיין, מנהל השיווק של בנק מרכנתיל: "אנחנו מסייעים לבת-אל ככל האפשר ושמחים ללוות אותה לאורך כל הדרך ולחוות גם אנחנו את הצלחותיה. אנחנו נמצאים בקשר שוטף עם בת אל ומאחלים לה המשך הצלחה והרבה סיפוק בעשייתה הספורטיבית".