איומים על פעילי מקדש בעקבות תרגול הקרבת קורבנות

פעילי מקדש מאוימים בעקבות אירוע תרגול הקרבת קורבנות שיערכו בשבוע הבא. ארנון סגל: גיליתי אנשים טבעונים מאוד אלימים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 26/03/15 12:11 ו בניסן התשעה

איומים על פעילי מקדש בעקבות תרגול הקרבת קורבנות
איגוד מכוני המקדש, צילום: איגוד מכוני המקדש

האיומים על פעילי הר הבית והמקדש מכיוון המוסלמים ידועים היטב, והגיעו לשיא בניסיון ההתנקשות ביהודה גליק לפני כחצי שנה, אך מתברר כי בימים אלו מתמודדים פעילי המקדש עם איומים מזן חדש - מכיוונם של פעילים צמחוניים וטבעוניים, המוחים על קיום אירוע הקרבת קורבנות שייערך בשבוע הבא.

פעיל המקדש ארנון סגל מספר כי בימים האחרונים, בעקבות פרסום הידיעות על אודות האירוע, הוא מקבל איומים לא מעטים על חייו מכיוון של טבעונים וצמחונים, אשר מוחים על כך שבמקום יישחט כבש, כחלק מהתרגול להקרבת קורבנות בבית המקדש.

במקביל, פורסמו במספר פורומים וכן בדף הפייסבוק של סגל, מספרי הטלפון של סגל עצמו, של הרב יעקב מדן ושל הרב אמנון בזק, אשר אמרו כי הם תומכים באירוע. בנוסף, פורסמו כתובתי המגורים שלהם. הרב מדן אמר בשיחה קצרה לכיפה כי עד עתה הוא לא קיבל איומים או טלפונים כלשהם.

(צילום: אור יזרעאלי)

(צילום: אור יזרעאלי)



"אני מקבל איומים. גיליתי אנשים טבעונים אלימים מאוד. אנחנו מתכוונים לעשות תרגול והדמיה של קורבן הפסח. כוהנים בבגדי כהונה שרים את ההלל. אנחנו עם פנים לעתיד או להווה מבחינתי. מבחינת ההלכה היהודית אפשר להקריב את קורבן הפסח כבר השנה", אמר סגל ברדיו ללא הפסקה. "אנחנו לוקחים גדי כולל פיקוח ווטרנרי, שוחטים אותו על פי הכללים ההלכתיים”.