הסאגה בליכוד נמשכת: העליון הורה להמשיך ספירת הקולות

לאחר שבהוראת בית המשפט המחוזי ספירת הקולות הקובעת האם חוטובלי או דיכטר יוצבו במקום ה-20 ברשימת הליכוד נפסקה, הוכרע בעליון כי הספירה תמשיך ותקבע מי יוצב במקום הריאלי

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 27/01/15 20:45 ז בשבט התשעה

הסאגה בליכוד נמשכת: העליון הורה להמשיך ספירת הקולות
פלאש 90, צילום: פלאש 90

הסאגה בתוך הליכוד לא מספיקה גם חודש לאחר הפריימריז. לאחר שבית המשפט המחוזי קבע כי חוטובלי תוצב במקום ה-20 הריאלי ברשימת הליכוד לכנסת, הפך בית המשפט העליון את ההחלטה, וקבע כי ספירת הקולות תתחדש, ועל פי התוצאות הקרב בין ציפי חוטובלי ואבי דיכטר יוכרע.

כזכור, לפני קרוב לחודש, בתום ספירת הקולות בפריימריז הליכוד, הוכרע כי חוטובלי תוצב במקום ה-26, שאינו מקום ריאלי, אך לאחר אי סדרים ולאחר שהתגלו קלפיות שלא נספרו, קבלה חוטובלי לבית הדין של הליכוד, שקבע כי היא תוצב במקום ה-20.

הסאגה המשיכה כשעתירה לבית הדין העליון של התנועה הפך את ההחלטה, וקבע כי יש לספור את הקולות של חוטובלי ודיכטר מחדש, אך בתחילת השבוע קבע בית המשפט המחוזי בעקבות עתירה של חוטובלי כי הספירה תיעצר, וכי חוטובלי היא המוצבת במקום ה-20.

דיכטר מצידו הגיש עתירה נגדית לבית המשפט העליון, שקבע הערב (ג') כי ספירת הקולות תימשך ותקבע באופן סופי מי יהיה במקום הריאלי ברשימת הליכוד לכנסת ה-20, ומי יוצב במקום לא ריאלי.