10,000 מתפקדים חדשים הצטרפו לבית היהודי בשבוע

בבית היהודי מצביעים כי למרות בעיות בתחילת המפקד, הוא הפך כעת באופן רשמי למפקד הגדול בישראל ביחס לזמן בו הוא פועל. הבית היהודי היא המפלגה השנייה בגודלה בישראל מבחינת כמות מתפקדים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 22/12/14 20:26 ל בכסלו התשעה

10,000 מתפקדים חדשים הצטרפו לבית היהודי בשבוע
Shutterstock, צילום: Shutterstock

בתוך שבוע בלבד מאז החל המפקד הדיגיטלי של הבית היהודי, התפקדו למפלגה כ- 10,000 איש, מה שהופך את המפקד לגדול ביותר בישראל פר זמן. לצורך השוואה, במפקד הנוכחי הקצב גדול יותר מפי שלושה מהמפקד הקודם, שהיה מוצלח גם כן.

המתפקדים החדשים מצטרפים לאלו שהתפקדו ב- 2012 והופכים את הבית היהודי למפלגה השנייה בגודלה, אחרי הליכוד מבחינת כמות מתפקדים.

גם בפריימריז של הבית היהודי מספר המועמדים החדשים הגדול ביותר שהצטרפו יותר מכל המפלגות בישראל: כ-50 מתמודדים.

לבית היהודי ניתן עוד להתפקד עד יום שני הבא, בעלות של 39 שקלים, לכל מי שמעל גיל 17. כדי למנוע מפקדי ארגזים ניתן להתפקד באמצעות כרטיס אשראי אישי בלבד.

מהבית היהודי נמסר: "הבית היהודי היא המפלגה הדמוקרטית בישראל, המפלגה היחידה שמאפשרת להשפיע בצורה ישירה על מי שיכהן בכנסת הבאה. היא מאגדת לתוכה את כל חלקי העם המאמינים בעם ישראל, ארץ ישראל, ותורת ישראל, ולא מרגישים צורך להתנצל על כך. 10,000 המתפקדים החדשים הם הצהרת האמון הגדולה ביותר שמפלגה יכולה לקבל. נמשיך לשרת את העם ולעבוד למען העם גם בכנסת הבאה".