הפגנה באוניברסיטת תל אביב ´לזכר השהידים´

תאים ערביים באונ´ תל אביב תכננו להפגין ´לזכר השהידים´, עשרות מתאי הסטודנטים ´אם תרצו´ ו´הבית היהודי´ הפגינו. "לא ניתן לתאים קיצוניים והזויים להשתלט על השיח ולהפוך את המחבלים לקדושים מעונים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 20/11/14 16:49 כז בחשון התשעה

הפגנה באוניברסיטת תל אביב ´לזכר השהידים´
ליזי המאירי, צילום: ליזי המאירי

הסתה בתוך אוניברסיטת תל אביב. התאים הערביים באוניברסיטת תל אביב הזמינו סטודנטים להשתתף בהפגנה, כשבעברית נכתב 'מחאה על מדיניות הכיבוש' אך בערבית הכותרת הייתה 'עמידה על דם השהידים והמקומות הקדושים'.

חברי תא הבית היהודי גילה את העובדה שהערבים מתכוונים לבצע הפגנה לזכר השהידים והחליטו לארגן מחאה נגד המחווה בעד מחבלים. בעוד שבעקבות הפיגוע בירושלים בו נהרגו חמישה בבית כנסת החליטו הערבים הבוקר לדחות את ההפגנה, הסטודנטים בתאים הציונים קיבלו החלטה לבצע את הפגנת הנגד ולהעלות את המודעות לנושא.

היום (ה') הפגינו 250 איש מתאי הסטודנטים של הליכוד, ישראל ביתנו, אם תרצו ותא 'ישראלים' של הבית היהודי, עם דגלי ישראל, תמונות הנרצחים ומיצג של 'טליתות' - בדים הצבועים כטליתות המוכתמות באדום.

(צילום: ליזי המאירי)

"ההפגנה היום לא הייתה הפגנה של ימין או של שמאל אלא הפגנה של כל מי שיש בו טיפת מוסר אנושי”, אמר אלחנן זינגר, יו”ר תא הבית היהודי באוניברסיטת תל אביב ל'כיפה'. "אנחנו לא ניתן לתאים קיצוניים והזויים להשתלט על השיח ולהפוך את התוקף למותקף ואת המחבלים השפלים לקדושים מעונים”.

"עבורנו, בחירת התאים הערבים לא להופיע היום להפגנה מהווה הצלחה אדירה והוכחה נוספת שכשאתה עומד על האמת שלך מספיק בתוקף אתה גם משפיע. תא "הבית היהודי" באוניברסיטה יחד עם שאר התאים הציוניים בקמפוס ימשיך להשפיע ולהחזיר את השיח הציוני אל מרכז הבמה באוניברסיטה. נמשיך לומר את האמת כי היום הוכח שלשקר אין רגליים", הוסיף זינגר.