שערי צדק: התייצבות במצבו של יהודה גליק

מנהל המחלקה לכירורגיה כללית בבית החולים שערי צדק, פרופסור פתחיה רייסמן, אמר לכלי התקשורת כי מצבו של יהודה גליק הולך ומשתפר אך הדגיש כי עדיין לא יצא מכלל סכנה. "בשעות האחרונות אנחנו יותר אופטימיים

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 30/10/14 19:54 ו בחשון התשעה

שערי צדק: התייצבות במצבו של יהודה גליק
פלאש 90, צילום: פלאש 90

מצבו של יהודה גליק הולך ומשתפר, כך אומר הערב (ה') מנהל המחלקה לכירורגיה כללית בבית החולים שערי צדק, פרופסור פתחיה רייסמן, בהצהרה לכלי התקשורת מחוץ לבית החולים.

לדבריו, "הייתה היום הרעה מסוימת במצבו שהצריכה ניתוח נוסף. במהלך היום הלך מצבו והתייצב, הוא עשה בדיקת CT כלל גופית שלא הראתה פגיעות משמעותיות בנוסף לאלו שטופלו".

פרופסור רייסמן אמר כי "במהלך היממה הקרובה יאלץ יהודה גליק לבצע לפחות עוד ניתוח אחד או יותר על מנת לתקן סופית את כלל הפגיעות שלו", אך יחד עם זאת, "אפשר לומר בזהירות שבשעות האחרונות מצבו הולך ומשתפר ואנחנו קצת יותר אופטימיים. הוא לא יצא מכלל סכנה, הוא סובל מפגיעה מורכבת, אך בשעות האחרונות אנחנו יותר אופטימיים".

גליק הובהל אתמול (ד') בלילה במצב קשה מאוד לבית החולים שערי צדק לאחר שנורה בתום כנס נאמני הר הבית במרכז למורשת בגין בירושלים. מתנקש שעבד במסעדת המרכז המתין לו מחוץ לבניין ולאחר חילופי דברים קצרים ירה בו ונמלט מהמקום. גליק הוכנס לחדר ניתוח שם עבר ניתוח מציל חיים ולאחר מכן הובל למחלקת טיפול נמרץ בבית החולים.