צהר שיגרו 4000 מטענים ניידים לחיילי צה"ל בדרום: שכל אחד יאמר להורים שבת שלום

ארגון רבני צהר שיגרו 4000 מטענים ניידים לחיילי צה"ל על גבול רצועת עזה. סמנכ"ל צהר: "רוצים לחזק את המורל של המשפחות. המטרה שלנו היא שכל חייל לפני שבת יוכל להגיד "שבת שלום"

חדשות כיפה חנן גרינווד, כיפה 25/07/14 16:59 כז בתמוז התשעד

צהר שיגרו 4000 מטענים ניידים לחיילי צה"ל בדרום: שכל אחד יאמר להורים שבת שלום
צהר, צילום: צהר

ארגון רבני צהר פתחו במבצע מיוחד לחידוש הקשר הטלפוני בין החיילים בחזית לבני משפחתם, במטרה שכל חייל יוכל לומר להורים שלו היום (ו') שבת שלום.

לכל חייל שנמצא היום בחזית יש משפחה דואגת בעורף. אלפי חיילים שעזבו את הבית לא יכולים בימים האחרונים להתקשר ולהגיד "אני בסדר". ארגון רבני צהר יחד עם קבוצת תורמים אנונימים מחו"ל ומבית שמש נרתמו על מנת לחדש את הקשר בין החיילים ובני משפחתם.

המטרה היתה לרכוש עבור אלפי חיילים מטענים ניידים אולם עד מהרה התברר כי רוב המטענים נמכרים ריקים, לאחר עבודה מאומצת אותר ספק שמוכר מטענים מלאים. נחמן רוזנברג, סמנכ"ל צהר הגיע אליו בשעות הבוקר המוקדמות, רכש את כל המלאי של 4000 יחידות ויצא עם החבילות לשטח. המטענים חולקו היום לחיילי הצנחנים, גולני, נחל, כפיר, גבעתי שריון, תותחנים, ומודיעין במטרה שיגיעו לפני כניסת שבת.

רוזנברג:" כחייל קרבי המשרת במילואים אני יודע שהצבא דואג לכל הצרכים של, החיילים. חיפשנו דרך לצ'פר את החיילים ולחזק גם את המורל של המשפחות בבית שדואגים לבן, לבן זוג ולאבא. המטרה שלנו היא שכל חייל לפני שבת יוכל להגיד "שבת שלום".

צפו:

[embed]http://upload-community.kipa.co.il/magazine/72520142268.mp4[/embed]