חברת ג´ון קרי פתרונות בע"מ

קמפיין חדש של מועצת יש"ע, מועצה אזורית מטה בנימין וישראל שלי מוריד את הכפפות ומזכיר לאזרחי ישראל שהפתרונות של קרי מסכנים את מדינת ישראל. בתפריט סרטונים, תמונות ואנימציות

חדשות כיפה מערכת 06/01/14 13:00 ה בשבט התשעד

חברת ג´ון קרי פתרונות בע"מ
יחצ, צילום: יחצ

בעיצומו של מסע הדילוגים והלחצים של מזכיר המדינה האמריקאי, ג'ון קרי, יוצאים בימין בקמפיין חדש, תחת הכותרת "ג'ון קרי פתרונות בע"מ". במסגרת הקמפיין הושק אתר אינטרנט חדש המציג את "חברת ג'ון קרי פתרונות בע"מ" - חברה אשר עובדת בהתאם לסיסמה: "אין לנו פתרונות טובים, אבל חייבים לעשות משהו..."

סרטון שהופק כחלק מהקמפיין של חברת 'ג'ון קרי פתרונות בע"מ' לועג לפתרונות ה"יצירתיים" של ג'ון קרי לבעיות המתעוררות בחיי-היום יום, פתרונות שמביאים - כמובן - להחמרת המצב.

באתר עצמו ישנם סרטוני אנימציה נוספים - "כשישראל אמרה לא" - על אירועים בהיסטוריה של מדינת ישראל שבהם עמדנו מול לחצים אמריקאים מבלי להתקפל, מלבי לשלם מחיר של ממש למרות האיומים; ו"עושים סדר במזרח התיכון" - על סדרת ההסדרים והכשלונות של האמריקאים במזרח התיכון.

מאחורי הקמפיין עומדים תנועת "ישראל שלי" בשיתוף מועצת יש"ע ומועצה אזורית מטה בנימין, ומטרתו להדגיש את המסר הידוע לכל - שהידידות העמוקה שלנו עם ארה"ב אינה מחייבת אותנו להיכנע ללחצים שמובילים אותנו לקבלת פתרונות שמסכנים את מדינת ישראל.

רוצים לצפות בסרטונים? כנסו http://johnkerry.co.il/