"רמת גן בתנועה" חוברת אל "הבית היהודי" ברמת גן

תנועת "רמת גן בתנועה", בראשות משה אמיגה, הודיעה על הצטרפותה לבית היהודי ברמת גן. אמיגה:´´מצאתי בבית היהודי שיש עם מי לדבר ויש גם מי שמקשיב´´

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/10/13 22:44 ד בחשון התשעד

"רמת גן בתנועה" חוברת אל "הבית היהודי" ברמת גן
יחצ, צילום: יחצ

לאחר הסקרים של כל מפלגות העיר המעידים כי רשימת הבית היהודי צפויה להיות המפלגה השנייה בגודלה במועצת העיר הבאה מגיע עוד חיזוק כוח משמעותי לבית היהודי ברמת גן בראשות סגן ראש העיר אביהוא בן משה עם הצטרפותה של תנועת רמת גן בתנועה בראשות פעיל הציבור משה אמיגה ועו''ד איתן עמרם. ראשי תנועת רמת גן בתנועה שהודיעה על התמודדותה בבחירות הקרובות למועצת העיר ופועלים בעיר רמת גן למעלה מחמש שנים הכריזו על הסרת מועמדותם ותמיכתם הרשמית באנשי הבית היהודי ברמת גן.

יו''ר רמת גן בתנועה משה אמיגה פעיל ציבור מוכר בעיר אמר כי המדובר בחיבור טבעי. ”מצאנו באנשי הבית היהודי ובראשם באביהוא בן משה שיש עם מי לדבר ויש גם מי שמקשיב, בחמש השנים האחרונות דלתו של בן משה הייתה פתוחה לכל תושב ויחד ביצענו שיתוף פעולה פורה לטובת תושבי רמת גן“, הוא אומר, ”העובדה שמדובר ברשימה שפתחה את השורות לכל התושבים תוך התייחסות לצרכי הפרט ושמירה על הסטאטוס קוו ומצוינות חינוכית הובילה להצטרפותנו לבית היהודי ואנו קוראים לכל תומכינו לבחור ''טב'' למועצת העיר רמת גן“.

יו''ר הבית היהודי וסגן ראש העיר אביהוא בן משה ביקש להודות לאנשי רמת גן בתנועה על התמיכה: ''מדובר בחיבור טבעי של עשייה, רשימת הבית היהודי קיבלה על עצמה להיות בית פתוח לכל הצבורים בעירנו. כפי שנהגנו באופן שוטף בכל השנים האחרונות כל תושבי העיר ימצאו בנו ובבית הפוליטי שלנו אוזן קשבת, דלת פתוחה והשתדלות רבה לעזור ולסייע בכל עניין ודבר.יחד עם החברים התומכים בנו מבחוץ יש לנו נבחרת אטרקטיבית, מתחדשת ומגוונת למועצת העיר, כזו שמביאה חדשנות ובשורה לעיר ובעיקר באה לעבוד עבור התושבים''.