שאל את הרב

אירופה המתאסלמת ואמרה בביץ' כמשל

הרב ברוך אפרתי הרב ברוך אפרתי 28/10/12 18:10 יב בחשון התשעג

שאלה

שלום כבוד הרב

אירופה עוברת מהפך איסלמי.

התהליך הזה יגרום בסוף לכך שהרוב באירופה יהיה מוסלמי, זה מתחיל במזרח אירופה וממשיך במערב.

כבר בלונדון במערב אירופה יש אין סוף מוסלמים.

ויש ראש עיר מוסלמית ראשונה במזרח אירופה בבוסניה אמרה בביץ', וזה רק עניין של זמן שיתרבו ויכבשו את אירופה.

מה עמדת היהדות בנושא הזה (אם בכלל יש), בעיקר איך נלחמים באיסלמיזציה של אירופה? ואיך מחזירים אותה למציאות של הנצרות והמתונים?

מני, סטודנט מזרחנות

תשובה

שלום

היהדות היא האמת האלוקית לעולם כולו, תורת ישראל ליהודים ושבע מצוות בני נח לגויים הישרים. לכך עלינו לשאוף, ועל החריגות לדתות שליליות עלינו להצטער.
אמנם, אם יש בחירה בין נצרות אירופית לאיסלאם אירופי, ההתאסלמות האירופאית עדיפה משתי סיבות, מוסרית ותאולוגית-

א.המשנה במס´ אבות מספרת על הלל- "אף הוא ראה גולגולת אחת שצפה על פני המים. אמר לה: עַל דַּאֲטֵפְתְּ אַטְפוּךְ, וְסוֹף מְטִיפַיִךְ יְטוּפוּן" והפירוש הוא שעל שהרגת הרגוך. השגחת ד´ בעולמו היא יסוד באמונתנו, ולכן יש לשמוח על כך שאירופה הנוצרית משלמת באובדן זהותה כעונש על מה שעשתה לנו במאות השנים שהיינו שם בגלות.

כך מתאר הראב"ן את אחת הפרעות מני רבות-

"והאויבים מיד כשנכנסו בתוך החצר מצאו שם קצת מן החסידים גמורים עם רבנו יצחק ב"ר משה עוקר הרים, והוא פשט צווארו וחיתכו ראשו תחילה. ונתעטפו בטליתות המצויצות וישבו להם בתוך החצר למהר לעשות רצון יוצרם, ולא רצו לברוח תוך החדרה לחיות חיי שעה, כי מאהבה קיבלו עליהם דין שמים. וישליכו עליהם האויבים אבנים וחיצים ולא חשו לנוס, ויכו כל אותם אשר מצאו שם מכת חרב והרג ואבדן. ואותם שבחדרים כשראו את המעשה הזה מאלו הצדיקים, והאויבים שבאו עליהם כבר צעקו כולם: עוד אין כא-להינו טוב מלהקריב קרבן נפשנו. ושם חגרו נשים בעוז מתניהן וישחטו בניהן ובנותיהן וגם עצמן. וגם אנשים רבים אימצו כוח וישחטו נשיהם ובניהם וטפם, הרכה והענוגה שחטה ילד שעשועיה. ויעמדו כולם איש ואשה וישחטו זה לזה, ובתולות וכלות וחתנים הביטו בעד החילונים וצעקו בקול גדול: הביטה וראה א-להינו, מה אנו עושין על קידוש שמך הגדול, בלי להמיר אותך בתלוי נצלב נצר נסחב ונתעב ומשוקץ בדורו, ממזר ובן הנידה ובן הזימה".

לעולם לא נסלח לנצרות אירופה על טביחת מליוני ילדינו ונשינו וזקנינו, אדירי התורה והיראה. לא רק בשואה האחרונה אלא בכל הדורות, באופן עקבי המאפיין את הנצרות הצבועה על פלגותיה. ועל כן, דורש דמים אותם זכר והנה אירופה מאבדת זהותה לטובת עם אחר ודת אחרת, ולא ישאר שם שריד ופליט לטומאת הנצרות ששכפה דם רב שלא יכופר לה, וביטולה הוא תיקונה.

ב.רוב כתות הנצרות הן עבודה זרה כהכרעת הרמב"ם, ויש בה נטיה להריסת החיים הנורמאלים והתנזרות מהם מחד, ופריצת הצניעות מאידך. היא נעה בין נזירות קיצונית להתהוללות קיצונית מערבית, כמבואר במאמר הרב זצ"ל 'למהלך האידיאות'.
לעומתה, האיסלאם היא דת טועה בנביאיה, אך ישרה יחסית במהותה- מחנכת קצת יותר לחיים יציבים של זוגיות ויצירה, יש שם צניעות מסוימת, וכבוד לבורא.
וגם אם אנו במלחמה גדולה עם ערביי האיזור על א"י, עדיין האיסלאם עדיף כתרבות גויית הרבה יותר מהנצרות שהיא ע"ז.

על כן, נראה שטוב שאירופה מתאסלמת. בע"ה הגויים שם יטו יותר לבריאות החיים עם ריבוי צניעות ויושר ולא כפי הנצרות הצבועה המראה טלפיה כטהורה בעוד היא מושחתת ביסודה. רק נתפלל שכאשר אירופה תתאסלם ברובה הדבר לא יגרום למצוקה לכלל ישראל ח"ו, ואנו מאמינים בד´ שיסובב כך את המציאות לטובת עמו.

כל טוב

כתבות נוספות