לכו על זה: כל המלצות השבוע

האפליקציה שתכין אתכם לחרמון מושלג ובטוח, דוד לביא עולה על הבמה בקפה ביאליק, ספר חדש שמגבש אתיקה צבאית ויהודית ומסעדה אחת כשרה בתל אביב ששווה לצאת בשבילה אל הקור

חדשות כיפה נטעאל בנדל, כיפה 15/12/13 14:43 יב בטבת התשעד

לכו על זה: כל המלצות השבוע

השלג שירד עלינו בסוף השבוע יצר אמנם נזק ברכוש ועוגמת נפש לאלפי אזרחים במדינה, אך אם אפשר לנצל אותו גם לטובה אז למה לא? ski hermon היא אפליקציה לאייפון ולאנדרואיד, שתספר לכם כמה שלג יש בכל זמן נתון בחרמון והאם ניתן להגיע ולגלוש. מלבד מצלמות בשידור חי מן החרמון ניתן גם לגבש קבוצת גלישה באמצעות האפליקציה. גלשת? נפצעת? האפליקציה שומרת לך כפתור חירום שיגלה למחלצים היכן אתה נמצא. האפליקציה בחינם, המחירים בחרמון, הכי רחוקים מכך.

מי שמשרת בצה"ל לא יכול לפספס דילמות רבות שנתקל בדרכו. אפשר ליצור קשר עם רב היחידה ואפשר להציץ בקוד האתי של צה“ל שחיבר פרופ' אסא כשר ועכשיו אפשר גם לפתוח את הספר החדש של הר עדו רכניץ והרב אלעזר גולדשטיין העונה לשם "אתיקה צבאית יהודית“. במלאכת מחשבת מנתחים השניים סוגיות כמו טוהר הנשק וחיי אדם כל זאת על פי האתיקה היהודית. ערכים ועקרונות לניהול צבא ערכי יהודי ישראלי. 222 עמודים עמוסי כל טוב שפורצים דרך בחשיבה הצבאית יהודית.

"הבן של אלוהים" הוא סרט ישראלי חדש לש ארז תדמור וגיא נתיב שיצא בקרוב לקולנוע בכיכובו של זהר שטראוס. הסרט מספר את סיפורם של אב יווני ניצול שואה שיוצא ליוון לחפש את מי שהציל אותו בשואה. מי שמחליט להצטרך אליו למסע הוא בנו, מוזיקאי חוזר בתשובה, שמנסה ליישב את הסכסוך העמוק ביניהם. הסרט פותח לשניים פצעים ישנים אל יחסי אב ובנו ועל דתיות. סרט ישראלי שלא כדאי לפספס.

דוד לביא, מגזרי לשעבר, נכנס לחיינו בתכנית הריאליטי המוסיקאלית כוכב נולד ועוד לפני אלבום חדש הוא מעלה מופע חם וטוב לחורף. המופע מעלה לביא ומציג את שיריו המקוריים עליהם עבד במרוצת השנים עוד טרם כוכב נולד ואף יבצע קאברים בנגיעה אישית לשירים מוכרים. אז שימו עליכם משהו חם וצאו ביום חמישי לקפה ביאליק בתל אביב בשעה 21:30.

אל מול נוף ימה של תל אביב שוכנת "יוסף" - מסעדה ומקום בוטיק לאירועים. האוכל כשר למהדרין אך בעיקר משובח הכולל מנות בשר ודגים. יוסף מפעילים גם קייטרינג הפועל במקום כ שאם ממש, אבל ממש, אהבתם, תוכלו לקחת גם הביתה. בקיצור, האוהל של יוסף בנמל תל אביב מחכה רק לכם.