מגן לחולה יוצאת בקמפיין מימון המונים

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/04/18 09:50 י באייר התשעח

מגן לחולה יוצאת בקמפיין מימון המונים
צילום: shutterstock

מגן לחולה היא עמותה שמעניקה יעוץ רפואי ללא עלות, העמותה פועלת שלא למטרות רווח, ליוותה מאות אלפי חולים, ללא הבדלי מגזר וגזע, כשהדבר היחיד שניצב לנגד עיניה -  להציל כמה שיותר חיים, להקל כמה שניתן על ההחלטות הרפואיות הרות הגורל שניצבות בפני החולה ובני משפחתו.

העמותה ובראשה הרב בנימין פישר קיימת כבר למעלה מעשרים שנה ובמשך הזמן הזה כמעט כל ישראלי רביעי פנה אליה לקבלת ליווי, יעוץ ותמיכה רפואית, זאת באמצעות מרכזיה שמקבלת למעלה מ500 מאות פניות ביום.

בזמנים הכי קשים, כשהבשורה הקשה מכל נוחתת, מספר הטלפון של העמותה נמצא שם, נותן מענה לחוסר האונים, לשלל השאלות שצצות כשצריך להחליט, האם להיכנס לניתוח? האם להמשיך את ההיריון ולסכן את היולדת?

לצערנו, מספר הפניות שרק הולך וגדל יוצר עומס על המערכת, ולעיתים מקרים דחופים, החלטות של חיים ומוות שחייבות להתקבל מהרגע להרגע - לא מקבלות מענה.

לכן אנו זקוקים למערכת טכנולוגית חדשה שתעזור לנו לווסת את אלפי השיחות שמגיעות כל יום. המערכת, שעלותה המשוערת 800,000 ש"ח, היא היחידה שיכולה לעזור לצוות המתנדבים שעונים לשיחות להעביר לטיפול מיידי את מקרי החירום, היחידה שיכולה לוודא שאף אחד לא ישמע צליל תפוס בחדר ההמתנה, כשהעט מזיעה בידו והוא צריך להחליט - לחתום או לא.