פיגוע ירי בירושלים: שישה פצועים, שניים במצב אנוש

מחבל הגיע עם רכב לצומת המטה הארצי בצפון העיר וירה לעבר אזרחים. כוח משטרתי דלק אחריו וניטרל אותו בשכונת שמעון הצדיק. דווח על שישה פצועים, ביניהם שניים במצב אנוש

חדשות כיפה משה ויסטוך 09/10/16 10:53 ז בתשרי התשעז

פיגוע ירי בירושלים: שישה פצועים, שניים במצב אנוש
TPS, צילום: TPS

הטרור ממשיך להרים את ראשו. מחבל ירה לפני זמן קצר על עוברי אורח, סמוך לתחנת אוטובוס בגבעת התחמושת שביושלים. אשה נפצעה באורח אנוש.

ממשטרת ישראל נמסר כי "מחבל נסע ברכב הגיע לצומת המטה הארצי שם ירה ופגע באזרח. נמלט מהמקום ונסע במהירות לכיוון שייח גארח סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק. צוות יס"מ אופנועים שהבחין בפיגוע במטה הארצי החל לנסוע אחריו, עצר אותו כאמור בשייח גראח. כשהמחבל הבחין בהם ירה לכיוונם . הם הצליחו לנטרלו תוך כדי וירו לעברו ונטרלו אותו".

כאמור ע"פ הדיווחים, בנוסף לאשה שנפצעה באורח אנוש, נפצע באורח אנוש גם גם שוטר יס"מ.מצבם של ארבעה פצועים נוספים מוגדר קל. כוחות רפואה הוזעקו למקום על מנת לטפל בפצועים.

דב קלמנוביץ, המשנה לראש עיריית ירושלים על הפיגוע הבוקר בגבעת התחמושת הגיב לפיגוע ואמר, כי "הפיגוע הבוקר מהווה שינוי מדפוסי הפיגועים הקודמים שהיו במקום. בעבר בוצעו באזור פיגועי דריסה וסכינאות. במקרה הזה מדובר בירי ובסמוך למטה הארצי. התרעתי בעבר על כמויות הנשק המצויות בכפרים סביב העיר ואת היריות שאנחנו שומעים מידי לילה בשכונות התפר הסמוכות לשכונות היהודיות. דרושה פעילות מאסבית וכניסה של כוחות הבטחון לכפרים להחרמת אלפי הנשקים. אם לא יחרימו את הנשקים הללו, ההסלמה תימשך והצלחת פיגוע מביאה פיגוע נוסף. אני מאחל רפואה שלמה לפיצועים".