ישיבת הסדר חדשה נחנכה באופקים

מאות השתתפו בהשקת הישיבה, שתפעל כשלוחה של ישיבת ההסדר במודיעין וכחלק מפעילות הגרעין התורני בעיר אופקים

חדשות כיפה אורי פולק, כיפה 29/08/12 09:47 יא באלול התשעב

ישיבת הסדר חדשה נחנכה באופקים
אליאור לוי, צילום: אליאור לוי

מאות אנשים השתתפו אמש (ג') בהשקת ישיבת ההסדר הראשונה באופקים, אשר תפעל כחלק מקהילת הגרעין התורני המקומי וכשלוחה של ישיבת "מאיר הראל" במודיעין. הישיבה צפויה להיפתח בתחילת שנת הלימודים הבאה, כאשר תעמוד במתחם קהילת יהדות ג'רבה באופקים.

התוכנית להקמת הישיבה נרקמה לפני מספר חודשים במסגרת ביקור של ראש עיריית אופקים בישיבת ההסדר במודיעין. תוך מספר חודשים התחילו הרב אליעזר שנוולד ראש ישיבת "מאיר הראל", הרב אלישע ושליצקי מ"קרן קהילות" ופנחס ולרשטיין ממנהלת התיישבות הנגב והגליל להניע את הגלגלים, ולקדם חזון המשלב בית מדרש תורני ותוסס עם פעילות והיטמעות בקהילה לקידום העיר אופקים.

הרב שנוולד אמר אתמול כי "כולנו תפילה שחפץ ה' עלינו, והקב"ה ישלח ברכה בכל מעשה ידינו" ניסן סלומיאנסקי הביע את החשיבות העצומה שבקביעות, ואף הוסיף כי הבניין בו תקום הישיבה יהפוך לארמון באותה התלהבות כמו הערב הנוכחי.

ירון בונפד, מנהל הגרעין התורני באופקים, ציין כי "גרעין אופקים מרחיב את שורותיו לצד ישיבת ההסדר שבמודיעין. האירוע הערב היה מרומם, מחזק מאוד ואף נתן תחושה שהדבר הולך להוביל את העיר אופקים ככלל, ואת עולם התורה של הציונות הדתית כפרט".