תושב בית אל נעצר בחשד למעשה סדום בבת 14.5

דוברות המשטרה עדכנה היום כי עצרה תושב היישוב בית אל שעל פי החשד ביצע בבת 14.5 מעשים מגונים, מעשה סדום ובעילה שלא בהסכמה חופשית, במהלך השנה וחצי האחרונות. המשטרה מבקשת מנפגעות נוספות, אם יש כאלו, להתלונן

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/17 15:25 יא בסיון התשעז

תושב בית אל נעצר בחשד למעשה סדום בבת 14.5
מעצר, צילום: shutterstock

במהלך חודש אפריל התקבל דיווח במשטרה על חשד לביצוע מעשה אונס, מעשה סדום ומעשים מגונים בקטינה כבת 14.5.  בתחילה פתחה המשטרה בחקירה סמויה ונעשו פעולות לאיתור זהותו של החשוד ולאחר שזוהה החשוד ה.ג. בשנות ה-40, תושב בית אל, נעצר לחקירה בתאריך 23.5.17. 
בהודעה של דוברות המשטרה נאמר: "במהלך החקירה עלה כי החשוד נהג לקבוע עם הקטינה בפארקים ובמקומות ציבוריים באזור מגוריהם ושם על פי החשד ביצע בה מעשים מגונים, מעשה סדום ובעילה שלא בהסכמה חופשית, במהלך השנה וחצי האחרונות".

עוד עולה מהחקירה כי החשוד איים על הקטינה שאם תספר על המפגשים בניהם יפגע בה. אמש הוגשה הצהרת תובע בבית משפט השלום בירושלים ומעצרו של החשוד הוארך עד ליום רביעי לצורך הגשת כתב אישום.

יצויין כי בתאריך 1.6.17 בדיון שהתקיים בבית המשפט העליון, התיר כבוד השופט י' דנציגר לפרסם את שמו של החשוד הדר גרני. משטרת ישראל מבקשת את תשומת לב הציבור, באם קיימות נשים או נערות נוספות שנפגעו על ידי החשוד, ניתן לפנות להגשת תלונה בתחנת בנימין, או ליצור קשר בטלפון - 02-9706444.