תחפושות לא צריכות לעלות כמה מאות

ההכנות לפורים כרוכות בלא מעט קניות. וחלק לא מבוטל מהן קשור לעלויות התחפושות. שני מיזמים הפועלים ממש בימים אלה שמו להם למטרה, לחסוך לכם את ההוצאה. ואם כבר קניתם, לסייע למי שזקוק לכך.

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/02/18 14:23 ד באדר התשעח

תחפושות לא צריכות לעלות כמה מאות
תחפושות, צילום: שאטרסטוק

עלויות התחפושות והאביזרים הנלווים הינם הוצאה יקרה המוכרת לכל משפחה ובמיוחד למשפחות ברוכות ילדים. בתנועת "התעוררות" הירושלמית החליטו לאור בקשות רבות, להרים את הכפפה החברתית במטרה לאפשר למשפחות בעיר להגשים לילדיהם את חלום התחפושות ללא עלות.

בג׳ימבורי אשר במתחם התחנה בירושלים, מתקיים עד ערב פורים ב י״ד אדר, הפנינג ״תן וקח״ מיוחד באווירה פורימית ובליווי די ג׳י. ב"התעוררות" קוראים לתושבים הרבים להגיע עם תחפושות ישנות אשר להם אין שימוש יותר בהן,  ולבצע החלפות עם תושבים אחרים.

עופר ברקוביץ - יו"ר התנועה שמחה מאוד כי המיזם יצא לפועל ואמר: "החלטנו להרים את הכפפה החברתית ולאפשר בשם הערבות ההדדית לכל אחת ואחד בעיר להגשים לילדיהם את החלום הפרטי שלהם בחג". אנחנו בעד.

שוק קח תן במתחם התחנה

שוק קח תן במתחם התחנהצילום: תנועת התעוררות

 

מיזם מבורך נוסף היא חנות חברתית למוצרי יד שנייה המציעה תחפושות במחיר שווה לכל כיס. המיזם כולל ארבעה סניפים של חנויות יד שנייה: בתל אביב, רמת גן, ראשל"צ וכרמיאל.

ארגון פתחון לב, בשיתוף אתר יד 2, קוראים לציבור לתרום את התחפושות שאינם כבר בשימוש לחנויות החברתיות של 'באזר מכל הלב' הממוקמות ברחבי הארץ, בהן יוכלו סטודנטים, צעירים, עולים חדשים וכל הציבור הרחב, לרכוש תחפושות עד 30 שקלים. ההכנסות ממכירת התחפושות יועברו לרכישת מזון למקבלי הסיוע.

 

בזאר מכל הלב

בזאר מכל הלבצילום: יח"צ בזאר מכל הלב