פגיעה מינית- דחוף

חדשות כיפה נחמה קירשנבאום אבינר, מכון שילה 27/03/11 20:38 כא באדר ב'

פגיעה מינית- דחוף

שלום רב, הבת שלי בת 6 נפגעה מינית ע"י אדם קרוב מישהו במשפחה עכשו אנחנו בכל התהליך כרגע הלכנו לייעוץ לגבי טיפול בבתנו בעמותה המיועדת לכך. שיטת הטיפול שלהם שצריך להגיד לילדה בתחילת הטיפול שעשו לה כך וכך..הם בעד שהאדם יהיה בכלא לא משנה להם אם הפגיעה קלה או גדולה..(אנחנו לא חושבים לדווח),אנחנו רואים את המקרה בחומרה. המטפלת אמרה שהילדה צריכה לדעת שאותו אדם צריך להעינש ועל כך הוא צריך לשבת בכלא. וזה המסר שצריך להעביר לילדה.

אנחנו חושבים אחרת שהוא לא צריך לשבת בכלא מצד אחד כי הוא לא יישב הרבה זמן וכי לא יודעת כמה זה יתרום בכך שהוא יישב בכלא וישתחרר לאחר מכן ביררנו זאת וסביר להניח שהוא לא יישב הרבה זמן..בעקרון אותו אדם מודע למעשיו וגם אשתו ועוד כמה מבני המשפחה..ככה שאין מצב אני מקוה שהוא יוכל לעשות משהו. חוץ מהעברת המסר.. יש לכם איזשהי עצה איך להעביר לילדה מסר שאותו אדם לא היה בסדר איתה בחומרה, ושהילדה תבין שהוא יקבל את העונש שלו(אבל לא בעניין כלא כי זה לא דרכנו מסיבות שלא אוכל לפרט).

אנו רוצים שבאיזשהו שלב במידה וזה יקרה שאם היא נצטרך לפגוש את האדם באירוע וכדומה שהילדה לא תרתע ותפחד, אבל באותה מידה שתדע שהוא עשה מעשה לא כשורה.

הם חושבים שגם בגיל 18 הילדה צריכה לדעת שאותו אדם עשה לה כך וכך..ולהיות מודעות לעניין. שלי זה נראה כאילו ישאר לה שריטה חס וחלילה..איך נדע מה הטיפול הנכון לילדה מבלי שהיא לא תפגע מזה בעתיד..וגם מזה שאותו האדם לא נכנס לכלא..האם זה מה שחשוב. יש לכם איזשהן רעיונות להמליצ לנו אנחנו מבית דתי..והאמונה שלנו בחיים מתבססת בצורה שונה ממה שדרכם של שיטת הטיפול בעמותה..מחכה לתשובה אודה לכם על המלצות. ואם תאירו את עיננו .



תשובה

שלום לך

השאלות שלך מאד כבדות משקל ואנני מרגישה שתשובה גורפת כך באינטרנט היא נכונה.

ישנם ארגונים דתיים המתמחים בפגיעות מיניות.

יש להם נסיון רב, ידע משפטי ופסיכולוגי.

גם באגודה לתקיפות מיניות יש אנשי מקצוע דתיים כדאי לבקש לשוחח גם איתם.

בהצלחה

נחמה קירשנבאום אבינר