רוצים להגיש מועמדות לפרס מוסקוביץ לציונות ?

פרס מוסקוביץ לציונות בסימן 70 שנות ציונות, הגשת מועמדות אפשרית עד יום שלישי הקרוב. יש לכם הצעות?

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/02/18 15:57 ג באדר התשעח

רוצים להגיש מועמדות לפרס מוסקוביץ לציונות ?
הגב צ'רנה מוסקוביץ ופרופ' משה ארנס , צילום: יחצ

דווקא בימים אלו כשנדמה שיש נסיון לעמעם את ערכי הציונות, חוגגים בפרס מוסקוביץ' את הפעילות הציונית שממשיכה יום יום ומבקשים לעודד ולסייע ליוזמות ולאנשים שעושים ציונות גם בשנת 2018 באמצעות פרסי מוסקוביץ' שיוענקו זו השנה ה 11. 

פרס עוז ציון מוענק לאזרחים ישראלים, תושבי ישראל, המגלמים במעשיהם את הציונות המודרנית בישראל כיום, ואת ההתמודדות עם האתגרים המורכבים הניצבים בפניה,חינוך, מחקר, התישבות, תרבות, בטחון ובתחומים נוספים. בין זוכי העבר ניתן למנות את משה (מושקו)מושקוביץ', הרב דוד פנדל,נועם ארנון,רונית שוקר,ח"כ יהודה גליק ,הרב חנן פורת ויואל זילברמן.

פרס רוח ציון מבקש למצוא ולעודד רעיונות חדשים, המיועדים להתמודד עם האתגרים של הציונות בישראל כיום. וועדת הפרס מחפשת ישראלים צעירים ויצירתיים, מחויבים לרעיון הציוני, אשר שואפים להשפיע על סדר היום של מדינת ישראל והעם היהודי. בין זוכי העבר ניתן למנות את שרה העצני מישראל שלי, גילי כהן מלוחמים ללא גבולות,אמוץ אייל מסוכנות הידיעות 'תצפית'

המשותף לזוכים בפרס ולרבים מן המועמדים הוא שהם אינם רואים את עצמם כאנשים יוצאי דופן, בוודאי לא כגיבורים, אלא כמי שממלאים, בסך הכל, את חובתם, כישראלים, כדי להפוך את ישראל למקום טוב יותר, בטוח יותר, צודק יותר, ובסופו של דבר – ציוני יותר, הם חלק מן הדור הבא של ישראלים הבאים לתת מענה למורכבות בחברה הישראלית היום מבחינות רבות, ולזוכי פרס זה יש את הכוח להוביל ולהמשיך להגשים את החלום הציוני בנחישות ובאהבה

הגשת המועמדות לפרסים מסתיימת ב20.2 דרך אתר הפרס (https://www.moskowitzprize.com) ובוועדת הפרס מקווים לראות פנים ושמות פחות מוכרים הזכאים אף הם להכרה הולמת.
הענקת הפרס תיערך באירוע חגיגי שיערך ב 7.5.18 .