"היו מחשבות על עתיד משותף": יובל דיין נחשפת בשיר חדש

הזמרת האהובה ממשיכה בשנה המוצלחת שלה ומשחררת אתה הסינגל "עד שגעגוע יחלוף" שנכתב על סיום קשר ארוך של דיין: "ברגעים האלה אני מבינה שזכיתי לעסוק במקצוע הכי טוב בעולם. בזכות המוזיקה אפשר להפוך כל כאב למנגינה יפה"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 21/10/21 10:35 טו בחשון התשפב

"היו מחשבות על עתיד משותף": יובל דיין נחשפת בשיר חדש
יובל דיין, מרגשת, , צילום: שי פרנקו

אחרי שנה מוצלחת במיוחד, עם להיט מדינה "שרק תחייך" שזכה בתואר השיר המושמע ביותר של זמרת ויוצרת נשית בישראל בתחנות הרדיו בשנה החולפת, הפך להמנון של ממש וליווה את סיבוב ההופעות המוצלח ברחבי הארץ. יובל דיין פותחת את השנה החדשה עם שיר חדש "עד שגעגוע יחלוף" אותו כתבה יחד עם אבי אוחיון שגם הלחין, לעיבוד והפקה מוזיקלית של תומר בירן.

"השיר נכתב יחד עם אבי אוחיון אחרי פרידה מבן זוג שמאוד אהבתי, וכבר היו לנו מחשבות על לבנות עתיד משותף", אמרה יובל דיין והוסיפה כי, "ברגעים האלה אני מבינה שזכיתי לעסוק במקצוע הכי טוב בעולם. בזכות המוזיקה אפשר להפוך כל כאב למנגינה יפה".  

בחודש שעבר התייחסה דיין לקרבה שלה לדת ותהליך החזרה בתשובה שהתחילה לפני כמה שנים: "גם אצלנו, בבית באשדוד, תמיד היה קידוש ומֵיחם ופלטה, אווירת שבת. הרגשתי בגיל 19 שאני ממש חייבת שקט כדי להירגע. קריירה, צבא, אלבום ראשון, הופעות. אמרתי שאני צריכה לנוח לפחות בשבת. בהתחלה אמרתי, זה יהיה רק בלי טלפון, אבל כן אמשיך לנגן. פתאום קלטתי שהשירים הכי טובים שלי נכתבו במוצאי שבת אחרי שעשיתי הפסקה. היום אני דתייה. אני מתייחסת לקלנדר היהודי אחרת, מתכוננת לחגים, הלכתי לשמוע שופר, הולכת לבית הכנסת בערב שבת".