ברקע הסערה - הכתב החדש של 14: "אף אחד לא יודע מראש על הציוץ הזה"

לקראת כניסתו ככתב המדיני של ערוץ 14, פרסם העיתונאי תמיר מורג ציוץ בו הוא הודיע כי ימנן ציוצים: "אני נגרר למקומות ארסיים מבחינת הסגנון". על מקום עבודתו החדש: "אף אחד בערוץ לא ביקש ממני להוריד ווליום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 31/07/23 14:12 יג באב התשפג

ברקע הסערה  - הכתב החדש של 14: "אף אחד לא יודע מראש על הציוץ הזה"
צילום: תומר שלום

בערוץ 14 גייסו באחרונה מספר כתבים ומגישים חדשים ושמרו על הטאלנטים שלהם לאחר שקיבלו מספר הצעות מערוצים מתחרים. אחד הכתבים החדשים שגוייסו הוא של העיתונאי תמיר מורג שיהפוך לכתב המדיני של הערוץ. לקראת כניסתו לתפקיד פרסם מורג בטוויטר כי בתקופה הקרובה הוא יערוך "רפורמה בציוצים שלי" לדבריו, זאת לאחר שטען כי הוא "נגרר למקומות ארסיים מבחינת הסגנון".

מחר יכנס לתפקיד בערוץ 14

"מחר אתחיל באופן רשמי את תפקידי ככתב המדיני של ערוץ 14, וזו הזדמנות טובה לרפורמה גם בציוצים שלי כאן. בחודשיים-שלושה האחרונים הרגשתי שלא פעם אני נגרר למקומות ארסיים מבחינת הסגנון, גם אם אני שלם לגמרי עם התוכן המהותי של הציוצים" כתב מורג.

בהמשך התייחס למקום עבודתו וכתב כי "אף אחד בערוץ לא ביקש ממני להוריד ווליום ואף אחד לא יודע מראש על הציוץ הזה, אבל אני ער לביקורת מחברים שאני מעריך ויודע לקבל אותה". בהמשך הסביר: "האופי של טוויטר מלבה שיח ארסי שקל מאוד להישאב אליו, אבל זה לא תירוץ - החוכמה היא לדעת להתעלות מעל זה".

תמיר מורג

תמיר מורג צילום: ערוץ 14

"אשתדל לעשות זאת עם קצת פחות חדווה 'לתקוע'"

"אמשיך לצייץ את אותן דעות בדיוק שהבעתי כאן לכל אורך התקופה האחרונה" כתב מורג, "וסביר להניח שגם אמשיך להרגיז הרבה מאוד אנשים; אבל אשתדל לעשות זאת עם קצת פחות חדווה 'לתקוע' לצד השני, גם כשבוער בי להגיב".