מינוי טרי בערוץ 14: העיתונאי החדש שיופיע אצלכם על המסך

איש התקשורת תמיר מורג הודיע על הצטרפותו לערוץ 14 בתור הכתב המדיני של הערוץ. מדובר בתפקיד הטלוויזיוני הראשון שלו, אחרי שני ארוכות בהן עבד כעורך וכתב בישראל היום ומעריב: "נתראה על המסך בקרוב"

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/07/23 18:14 כח בתמוז התשפג

מינוי טרי בערוץ 14: העיתונאי החדש שיופיע אצלכם על המסך
צילום: תומר שלום

העיתונאי תמיר מורג הודיע היום כי הוא מתקדם לתפקיד הבא בקריירה התקשורתית שלו, ומצטרף לשורות ערוץ 14. מדובר בפעם הראשונה בה מורג מגיע לקדמת המסך, כשבתפקידו הקודמים היה בעיקר מאחורי מקלדת. מורג שימש בעבר כעורך במעריב, כתב-מדיני בעיתון ישראל היום וגם כראש דסק החדשות באתרי האינטרנט של מעריב וישראל היום. בנוסף עסק תקופה ארוכה בדוברות של חברי כנסת, ביניהם איתן כבל, חיליק בר ועמיר פרץ. 

מערוץ 14 נמסר: "ערוץ עכשיו 14 מרחיב ומשדרג את מערך התוכן וההפקה, בכדי להמשיך להיות ערוץ מוביל בתקשורת בישראל. בקרוב יצטרפו לערוץ עיתונאים נוספים במגוון תפקידים", מורג יכנס לתפקידו החדש בתחילת החודש הבא.

תמיר מורג

תמיר מורג צילום: ערוץ 14

"ציוצים המוצלחים על דעת הערוץ, אלה שעיצבנו אתכם על דעתי האישית"

"ועכשיו - 14! שמח להצטרף ככתב המדיני של הערוץ, נתראה על המסך בקרוב!", צייץ תמיר מורג בחשבון הטוויטר שלו, שם כבר הספיק לעדכן בשורת התיאור כי הוא: "הכתב המדיני של עכשיו 14, הציוצים המוצלחים על דעת הערוץ, אלה שעיצבנו אתכם על דעתי האישית בלבד". מורג זכה לאיחולי הצלחה מהדר מילר - הקולגה מערוץ 14, חנן גרינווד עיתונאי ישראל היום, וגם מהעיתונאי ארז תדמור.

זכיר כי לאחרונה, אשת התקשורת נווה דרומי,  אחת הפנים המזוהות ביותר עם ערוץ 14, קיבלה הצעה לעבור לערוץ 13 המתחרה - וסירבה, כך פירסם גיל משעלי ב-mako. דרומי לא הסתפקה בסירוב ולשאלתו של משעלי לגבי מעבר אפשרי ענתה: "מזמינה את כולם להצטרף אלי עכשיו לשידור המיוחד ב-14". דרומי משמשת בערוץ 14 גם כמגישה וגם כפאנליסטית בתוכנית המצליחה "הפטריוטים".