מנכ"ל פורום קהלת: "זאת ההחלטה הכי גרועה של מנהיג בישראל" | הצצה

תוכנית התחקירים של תאגיד השידור הציבורי חוזרת בעונה חדשה. הפרק הראשון שישודר הערב עוסק בפורום קהלת. המנכ"ל מאיר רובין מסביר מדוע דווקא הנשיא הוא זה שאחראי לקרע בעם

חדשות כיפה חדשות כיפה 16/05/23 18:07 כה באייר התשפג

מנכ"ל פורום קהלת: "זאת ההחלטה הכי גרועה של מנהיג בישראל" | הצצה
מאיר רובין בראיון לאסף ליברמן , צילום: כאן 11

בחודשים האחרונים עלה שמו של פורום קהלת לכותרות, כאשר חלק מהמחאות נגד הרפורמה המשפטית הופנו גם כלפי בכירים בארגון. בחודש מרץ האחרון, יו"ר ומייסד הפורום, פרופסור משה קופל שהגיע לנאום בניו יורק, הוקף במפגינים. זמן מה לאחר מכן, פעילים ופעילות מתנועת "שוברות קירות" פרצו למשרדי הארגון בירושלים. 

תוכנית התחקירים של כאן 11, זמן אמת, פותחת עונה חדשה, והפרק הראשון שישודר הערב (ג'), עוסק בפורום קהלת, גוף המדיניות שעומד מאחורי הרפורמה המשפטית. בתחקיר יתראיין לראשונה ראש פורום קהלת לכלכלה שמסביר למה יצא נגד הרפורמה המשפטית שקידם הגוף שבו הוא עובד: "המצב הזה מסוכן. כוח מוחלט משחית והפיתוי להשתמש בכוח שהרפורמה הזו נותנת לקואליציה יהיה מאוד חזק. בסוף מישהו יתפתה".  

מנכ"ל פורום קהלת בראיון 

בנוסף, יעסוק הפרק במקורות המימון של הפורום, באנשים שעומדים מאחורי הצעות המדיניות בתחומי כלכלה, חינוך רווחה ודת ומדינה וגם - מנכ"ל הפורום, מאיר רובין, נכדו של הרב משה צבי נריה, בריאיון נרחב לאסף ליברמן מסביר למה הוא קורא למו"מ ומדוע לדעתו נשיא המדינה דווקא הוא שגרם לקרע בעם. 

זמן אמת | כאן 11 | אחרי חדשות הערב