גיא לרר חובר לחרדים ומבהיר: "הרבה חשבו שזה גימיק"

לקראת עליית "הצינור" בשעה החדשה, המגיש החברתי מודיע על הקמת סופר חדש בשיתוף קימעונאים חרדים: "קוראים לכל מי שמביא יבוא מקביל או סתם לא מתחזר על הלקוח להצטרף אלינו כדי שנראה להם כמה המחירים היקרים הם לא הכרח בישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/05/23 10:58 טז באייר התשפג

גיא לרר חובר לחרדים ומבהיר: "הרבה חשבו שזה גימיק"
גיא לרר, צילום: Flash90

הערב הם באוויר: בשבוע וחצי האחרונים, מאז נודע כי תוכנית "הצינור" של גיא לרר תעבור לרצועת השידור של השעה 19:00 בערוץ 13, שוקד המגיש הוותיק על כל פרט בתוכנית בפורמט החדש. לאחר שנעזר בעוקביו כבר במספר מקרים בעבר ורגע לפני שהוא עולה לשידור ראשון, מבקש לרר להבהיר עוד דבר אחד.

"נודיע על פתיחה של סופר חדש"

"הרבה חשבו שזה גימיק לקראת עליית התכנית מחר בשבע אז אני מבהיר שלא: נודיע על פתיחה של סופר חדש בשיתוף קמעונאים חרדים שיודעים איך להוציא מחירים מהספקים", כתב המגיש בחשבון הטוויטר שלו. הוא יצא בקריאה: "אנחנו קוראים לכל מי שמביא יבוא מקביל או סתם לא מתחזר על הלקוח להצטרף אלינו כדי שנראה להם כמה המחירים היקרים הם לא הכרח בישראל".

כאמור, עם ההודעה על המעבר לשבע שבע כתב לרר: "בלי ציניות, אני כל כך מתרגש ועובד כל כך קשה כבר שבועות על מנת שתוספת הזמן שניתנה לנו לא תראה כמו מריחה גנרית אלא כמו חתיכת טלוויזיה שמריחה מיזע ואכפתיות, כפי שמאוד מאוד השתדלנו עד היום. תחזיקו לנו".

הבקשה של לרר

מוקדם יותר השבוע ביקר לרר מעוקביו למצוא לו עוד פאנליסט או פאנליסטית שייסגרו את הצוות שיגיש לצידו: "אני בשלבי סיום של ליהוק האנשים שישבו לידי ביום ראשון בשבע בערב. חושב שבחרנו באנשים אינטליגנטים מעניינים וברי שיח משני הצדדים. נשבענו: בלי צעקות ופיצוצים. רגע לפני סגירה, מאתגר אתכם לתת לי שם של מישהי או מישהו מוכר, ורבאלי, עמוק, מרענן שהייתם רוצים לראות - אנחנו ממש פתוחים וקשובים".