לקחה איתה את הרייטינג: אילה חסון עקפה את התכנית הקודמת שלה

לאחר שעברה מרשת 13 לתכנית המתחרה של כאן 11, התכניות התחרו ראש בראש באותה שעת שידור. התכנית החדשה הפתיעה בנתוני הרייטינג ועקפה את הקודמת בטבלה

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/23 10:14 יג באדר התשפג

לקחה איתה את הרייטינג: אילה חסון עקפה את התכנית הקודמת שלה
עוקפת ברייטינג, אילה חסון, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

לא מזמן פרסמנו כי אילה חסון, אחת מהמגישות המצליחות ביותר על המסך, עוזבת את רשת 13 וחוזרת לשידור הציבורי, שם החלה את דרכה. אתמול (א') שודרה התכנית החדשה של חסון בכאן 11, כשהיא מוצבת בשעה 19:00 בערב מול המתחרה של רשת, "דרוקר אזור בחירה", התכנית שהגישה חסון עד עזיבתה הדרמטית.

התכנית של אילה חסון הגיעה למקום השני, רשת במקום השלישי

על פי נתוני הרייטינג, נראה שרשת, שרק התחילה לחזור לעצמה, לא צלחה את הפרידה בשלום. התכנית שהצטיינה בנתוני הרייטינג של השעה המדוברת היא דווקא "תכנית חיסכון" של קשת 12, שהגיעה ל-9.3% רייטינג,  אבל למקום השני הגיעה אילה חסון עם תכניתה החדשה, בציון מרשים של 6.3% רייטינג. חסון הורידה את התכנית הקודמת שלה מקום אחד בטבלה, וזו הגיעה ל-5.8% רייטינג. למקום האחרון לשעה זו הגיעה "שבע בערב ברדוגו" של ערוץ 14, עם 4.2%, למרות הראיון עם נתניהו.

ערוץ 14 מפתיע בקטגוריית החדשות

לעומת זאת, שעתיים לאחר מכן, חל מהפך בנתוני הרייטינג. קשת אמנם נשארה במקום הראשון גם בקטגוריית החדשות, עם 13.3% רייטינג, אך הערוץ שעקף את האחרים והתברג במקום השני הוא דווקא ערוץ 14, שמפתיע לאחרונה בנתוניו, והגיע אתמול ל-8.1% רייטינג. רשת 13 ירדה גם כאן למקום השלישי, עם 6.9% רייטינג, ובתחתית הטבלה כאן 11 עם פער לא גדול כל כך, בציון של 6.2% רייטינג.