מהפך בנתוני הרייטינג: ערוץ 14 עקף את הערוץ הוותיק

הערוץ שהחליף את שמו רק לפני שנתיים, הצליח לבסס את מעמדו ולצבור נתוני רייטינג מרשימים. הפעם הוא חוגג הישג נוסף עם מקום שני בטבלת הרייטינג, כשרשת 13 הרחק מאחור

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/03/23 11:07 ח באדר התשפג

מהפך בנתוני הרייטינג: ערוץ 14 עקף את הערוץ הוותיק
אולפני ערוץ 14, צילום: יח"צ ערוץ 14

ערוץ 14, הנקרא גם "עכשיו 14", הוקם בשנת 2014 תחת השם "ערוץ 20". רק לפני שנתיים, ב-2021, החליף את מספרו וערך שינויים במגישי הערוץ. לא מזמן פרסמנו כי שרון גל, עיתונאי וחבר כנסת לשעבר, מצטרף להגשת המהדורה המרכזית בערוץ. כעת הערוץ הטרי מציין הישג נוסף לשורתו, עם נתוני רייטינג מפתיעים במיוחד.

ערוץ 14 עקף את רשת והגיע למקום השני

אמש (ג') שודרה תכנית הבכורה של הריאליטי "רואים את הקול", תכנית ניחושים חדשה של קשת 12. פרק הפתיחה זכה להוביל בנתוני הרייטינג שפורסמו, וקיבל ציון של 18.4%. באופן מפתיע, התכנית שהגיעה למקום השני היא דווקא "הפטריוטים" של ערוץ 14, עם 6.8% רייטינג. בציון זה הצליח הערוץ לעקוף את רשת 13, שתכניתה "רגע האמת" קיבלה רק 5.5% רייטינג, וגם את כאן 11, עם הסדרה "איסט סייד" שהגיעה לתחתית הרשימה עם 3.9% רייטינג, פער משמעותי מהמקומות הראשונים.

גלית דיסטל: "נכס אסטרטגי ענק עבור המדינה"

להישג של ערוץ 14 בטבלת הרייטינג יש משמעות רבה. הערוץ הוא הראשון שהגדיר עצמו כימני מובהק, ומראה צד שונה מהערוצים האחרים. הערוץ שהתחיל בתור "ערוץ מורשת" אינו משדר בשבת וחג, כבר מתחילת דרכו. מי ששמחה במיוחד מהנתונים היא חברת הכנסת גלית דיסטל, שהגיבה ברשתות החברתיות. "הכח הכי גדול של השמאל הישראלי הוא הונאת אזרחים באמצעות התקשורת", טענה, "עליית הרייטינג של ערוץ 14 היא נכס אסטרטגי ענק, לא עבור הימין, אלא עבור המדינה".


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368