הסרט על גיבור המלחמה היהודי מגיע גם לצופים זרים

סיפורו של מפקד גדודי הפרטיזנים במלחמת העולם השנייה ממשיך במסעו הבינלאומי ומגיע גם לאירופה. לאחרונה קטף את פרס הסרט הטוב ביותר בפסטיבל מונטריאול

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/11/22 22:05 כח בחשון התשפג

הסרט על גיבור המלחמה היהודי מגיע גם לצופים זרים
צילום: כאן 11

הסרט "ברנשטיין- הפרטיזן האחרון" שהופק על ידי כאן 11, יוצא להפצה מעבר לים. הסרט שבויים על ידי רומן שומונוב, הוא פרויקט דוקו דרמה המספר את סיפורו של ליאוניד ברנשטיין, גיבור מלחמה יהודי,  אחד מאחרוני המפקדים של גדודי הפרטיזנים במלחמת העולם השנייה, והאיש שאיתר את המתקן הסודי בו פיתחו הגרמנים את נשק יום הדין  של היטלר.

כעת יוצא הסרט להפצה מסחרית באירופה, אסיה וארה"ב. באנגליה הסרט מופץ על ידי חברת "LiteBlud" ואף הגיע למקום השני במצעד המכירות של iTunes. כמו כן, בגרמניה יוצא הסרט להפצה נרחבת בקולנוע, די וי די ופלטפורמות דיגיטליות שונות. הסרט דובב לשפות שונות בהן גרמנית, יפנית ואנגלית ובהמשך צפוי לעלות לפלטפורמות שידור נוספות.

צילום: כאן 11, מצולם: ברנשטיין

בתאגיד השידור הציבורי התרגשו מהבשורה, "אנו גאים להביא את סיפורו יוצא הדופן של לאוניד ברנשטיין לתודעה ציבורית רחבה בישראל ובעולם. הסרט מביא את סיפורו של ברנשטיין המבוסס על מאורעות חייו בתקופת מלחמת העולם השנייה בעת שלחם בנאצים כחייל בצבא האדום וכפרטיזן".