זה היה מהיר "כישלון": אחרי פחות מחודשיים - אברי גלעד והתוכנית החדשה יורדים מהמסך

מגיש הטלוויזיה הוותיק צפוי לסיים בקרוב את תפקידו כמגיש הרצועה לפני החדשות בערוץ 13, חודשיים בלבד לאחר שהתחיל | אברי כתב בכאב: "זה בוודאי מעציב אותי, שתכנית שאני יצרתי ואני מאמין בה, מתויגת ככישלון ומושלכת אל פח האשפה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/04/22 17:25 כו בניסן התשפב

"כישלון": אחרי פחות מחודשיים - אברי גלעד והתוכנית החדשה יורדים מהמסך
צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

בקושי חודשיים עברו מאז החל אברי גלעד בהגשת תוכנית חדשה ברשצ 13, זאת לאחר שפרש מהגשת תוכנית הבוקר בערוץ לאחר 15 שנים בתפקיד, והיום (ד') נראה כי גלעד שוב חוזר למשחק הכיסאות, עם הודעה על עזיבת התוכנית. התוכנית "מדד ישראל" בהגשתו תסיים את שידוריה כבר בשבוע הבא, ובמקומה תשודר באופן זמני "לפני החדשות" בשעה 19:00.

"כישלון", כך פתח אברי גלעד את פוסט הפרידה שלו מהתכנית. אברי כתב בכאב: "יצאתי עכשיו מחדר מנכ"ל רשת, יורם אלטמן אלדר, שהודיע לי שתכניתי "מדד ישראל" תרד משידור. זה בוודאי מעציב אותי, שתכנית שאני יצרתי ואני מאמין בה, מתויגת ככישלון ומושלכת אל פח האשפה של התכניות אחרי חודשיים בלבד. לא פעם ראשונה שלי בתחושה הזאת, אבל אף פעם לא באמת מתרגלים לטעם המר של כישלון".

הרייטינג שהביאה מדד ישראל לא הספיק לתכנית שקיווה גלעד שהיא תהיה. "זה סיכון שלקחתי כשעזבתי את הבוקר, וסיכונים לפעמים מתגשמים. בכל התגשמות כזאת יש שיעור, והוא יגלה את עצמו בקרוב. תודה לכל האנשים הנהדרים שיצאו איתי להרפתקה הזאת, תודה על כל התמיכה שקיבלנו מצופים מרוצים, תודה על המצאת הטלוויזיה, בלעדיה מי היינו".

כזכור, התוכנית בהגשתו הייתה רצועת אקטואליה חדשה, שעסקה מדי ערב בכותרות היומיות מזווית חדשה שעוד לא נעשתה, בזכות אמצעים חדשניים. "שלא תגידו שלא אמרתי", כתב גלעד בחשבון הפייסבוק שלו עם השידור הראשון: "הערב בשבע משיקים את התכנית החדשה שלי, מדד ישראל. תכנית מסוג חדש, לא ראיתם כזאת באף מקום. מרוב ההתרגשות לא הצלחתי לישון הלילה, אז אם אני מנקר במהלך פרק הבכורה, תנו לי כמה ימים וארגע".