אברי גלעד: "מרוב ההתרגשות לא הצלחתי לישון הלילה"

הערב תעלה תכניתו החדשה של איש התקשורת הוותיק, "מדד ישראל". גלעד כתב בהתרגשות שלא ישן במהלך הלילה, "אם אני מנקר במהלך פרק הבכורה, תנו לי כמה ימים וארגע", והיתה לו גם בקשה לצופים

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/03/22 10:32 ג באדר ב'

אברי גלעד: "מרוב ההתרגשות לא הצלחתי לישון הלילה"
אברי גלעד מתחדש, צילום: צילום מסך

הערב (א') בשעה 19:00 תעלה לשידור תכנית חדשה ברשת 13 - "מדד ישראל", בהגשתו של איש התקשורת הוותיק והאהוב, אברי גלעד. רצועת האקטואליה החדשה תעסוק מדי ערב בכותרות היומיות מזווית חדשה שעוד לא נעשתה, בזכות אמצעים חדשניים.

"שלא תגידו שלא אמרתי", כתב הבוקר אברי בחשבון הפייסבוק שלו נראה כי הוא מתרגש אוד: "הערב בשבע משיקים את התכנית החדשה שלי, מדד ישראל. תכנית מסוג חדש, לא ראיתם כזאת באף מקום. מרוב ההתרגשות לא הצלחתי לישון הלילה, אז אם אני מנקר במהלך פרק הבכורה, תנו לי כמה ימים וארגע".

אברי, שסיים לאחרונה להגיש את "העולם הבוקר" לאחר כ-15 שנים, ביקש מעוקביו ומהצופים: "אם תצפו ויהיו לכם הערות או רעיונות, אשמח שתכתבו אותם כאן" (בפייסבוק שלו).

 

התכנית תאפשר לצופים לקחת חלק פעיל במהלך השידור, להצביע ולהביע את דעתם בסוגיות הנמצאות במרכז סדר היום הציבורי והתקשורתי בישראל. זאת לצד פינות תוכן נוספות שיתקיימו במהלך התכנית.  ההשתתפות תתאפשר באמצעות סריקת QR קוד שיופיע על המסך ותוביל למסך שבו יתקיים המפגש בין תכני התכנית לצופה.