נועה קולר: תהיה עונה שנייה ל"חזרות" בשיתוף פעולה מלא עם ארז דריגס

יוצרת הסדרה המצליחה מתחייבת בריאיון כי תהיה עונה שניה ל"חזרות" למרות שטרם החלו בכתיבתה | העונה הבאה עומדת בצל חשיפת ההתכתבויות בעלות האופי המיני והפוגעני עם נשים שונות של השחקן דריגס

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/08/21 10:23 יח באלול התשפא

נועה קולר: תהיה עונה שנייה ל"חזרות" בשיתוף פעולה מלא עם ארז דריגס
הפתיח של 'חזרות', צילום: איתמר תורן ואלמוג סלע - אתר הסדרה בכאן

הסדרה המצליחה "חזרות" שהעונה הראשונה שלה עלתה למסך הקטן בנובמבר 2020, תזכה לעונה שניה ויקח בה חלק ארז דריגס. כך פורסם הבוקר ב-ynet במסגרת ריאיון עם יוצרת הסדרה והשחקנית הראשית נועה קולר. "אני רוצה שתהיה. עדיין לא כתבנו, אבל זה יקרה", אמרה. 

העונה השניה תחסה בצל חשיפת ההתכתבויות בעלות האופי המיני והפוגעני עם נשים שונות של השחקן ארז דריגס, אחד מיוצרי הסדרה. חצי שנה חלפה מאז נחשפה הפרשה, וקולר סיפרה כי בהתחלה נבהלה. "הייתי מבוהלת ונסערת מאוד, מה יהיה, מה יקרה, מה אני אגיד, אבל היה לי גם מין קול פנימי כזה שאמר לי, 'את יכולה את זה. את כבר אישה בוגרת, תתמודדי עם זה, תעמדי מול זה באומץ ובפשטות'. ולגבי ארז, מצד אחד אני גאה בו על איך שהוא התמודד והגיב בישירות ובאומץ לכל הסיפור, אבל אני גם אישה וגם אמא לבת, ככה שזה מורכב, כמובן".

דריגז שהתנצל בעבר, אמר לאחר שהודיע שלא ישתתף בטקס פרסי האקדמיה בו היה מועמד לפרס השחקן הראשי ועל חלקו בכתיבת התסריט לסדרה: ""זהו אירוע שנועד לחגוג את התוצרת האומנותית של השנה החולפת, ולצד הגאווה שלי בחלקי ביצירה, זו לא תקופה לחגיגות עבורי", כתב דריגס להנהלת האקדמיה. "על אף שאני שמח בבחירת חברי האקדמיה להעמיד את 'חזרות' והאנשים שמאחורי יצירתה לקטגוריות רבות בפרס השנה, אני לא מרגיש שזה יהיה נכון מצידי לנכוח בטקס".


(נעה קולר וארז דריגס מדברים, כאן 11)