הצצה רותי רוסו מפתיעה עם חידוש מרענן לברכת המזון: "בטוב, בחסד וברחמים"

השופטת רותי רוסו בריאליטי הבישול של רשת 13 חושפת כי בילדותה למדה בבית ספר דתי ובירכה ברכת המזון, "כל מה שמגדיר מבחינתי אוכל טוב ונכון הרבה יותר מחומרי גלם מעולים, נמצא מבחינתי במשפט הזה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/02/22 14:43 כז באדר א'

רותי רוסו מפתיעה עם חידוש מרענן לברכת המזון: "בטוב, בחסד וברחמים"
המסעדה הבאה, צילום: רשת 13

בשנים האחרונות מתרבות תוכניות הריאליטי העוסקות באוכל. בישול, אפייה, וגם מטבח, אפשר למצוא את הכל. בריאליטי החדש של רשת 13, היוצרים מציגים גרסה מקורית, שכמותה עוד לא נעשה בטלוויזיה, "המסעדה הבאה של ישראל". 

רותי רוסו: לא צריך להיות דתיים כדי להתרגש מכמות החכמה שיש ביהדות

בפרק האודישנים שיעלה הערב (ב'), מספרת השופטת רותי רוסו מה זה בשבילה ברכת המזון. "כל מה שאני חושבת על אוכל, כל מה שמגדיר מבחינתי אוכל טוב ונכון הרבה יותר מחומרי גלם מעולים, נמצא מבחינתי במשפט הזה. לא צריך להיות דתיים בשביל להתרגש מכמות החוכמה שיש ביהדות". 

רותי רוסו היא עיתונאית אוכל, מחברת ספרי הבישול המוכרים והמצליחים. רותי כתבה בעיתון "מעריב" טור שבועי, שבו ניתחה מתכונים קלאסיים מכל העולם, כתבה מדור נוסף במוסף "סופשבוע" ובהמשך כתבה טורי אוכל במגזין "את" ובעיתון האיטלקי "קוריירה דלה סרה" שם התמקדה באוכל ישראלי-ים-תיכוני והוציאה ספר בישול שנקרא: 'המטבח של רותי רוסו'. 

רוסו הגישה את תוכנית האוכל לילדים "הפסקת אוכל" בטלוויזיה החינוכית, וכותבת יחד עם אימה נירה את מדור האוכל השבועי של מוסף 7 ימים של ידיעות אחרונות. בנוסף, היא מרצה בארץ ובעולם על אפיון המטבח הישראלי .