החוזרים בשאלה חוזרים הביתה: "עוד ניפגש" בעונה חדשה

"עוד ניפגש" חוזרת בעונה חדשה, המספקת הצצה נדירה לתוך העולם החרדי בנושא שלא מרבים לדבר עליו בפרהסיה: מערכת היחסים המורכבת בין יוצאים בשאלה ובני משפחתם החרדים

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/02/22 11:16 טז באדר א'

החוזרים בשאלה חוזרים הביתה: "עוד ניפגש" בעונה חדשה
גל רובין, צילום: באדיבות כאן 11

כמעט שנתיים חלפו מאז החלו שידורי העונה הראשונה של הדוקו-ריאליטי "עוד ניפגש", ובקרוב כבר נוכל לראות את העונה השנייה, שבמרכזה הפעם עומדים חמישה גיבורים: שלוש אמהות חרדיות מירושלים, שמחפשות אחר ילדיהן שעזבו את הדת ובעקבות כך נותק עימם הקשר. לצידן יוצאים למסע ההפוך שני צעירים יוצאים בשאלה, שקרוביהם ניתקו עימם קשר לאחר שעזבו את העולם החרדי.

האמהות עוברות למשך שמונה ימים למקום הכי מפחיד עבורן- תל אביב, ושני הצעירים שיצאו בשאלה חוזרים למקומות מהם ברחו בבני ברק. אל הגיבורים יתלוו "שליחים" שחוו את הכאב בעצמם ויסייעו להם במסע לחידוש הקשר. 36 שעות קשות של שתיקה יעברו על הגיבורים בתחילת הדרך, אך בסופן ישברו את השתיקה הרועמת וייצאו יחד עם "השליחים" למסע מטלטל וחשוף, במטרה להתאחד עם יקיריהם.

חמשת הגיבורים של הסדרה:

מוריה לוי – אימא ל-12. בנה, אבריימי, התגייס לצבא ומאז החל בתהליך של יציאה בשאלה. אימו לא מסוגלת לקבל את השינוי בחייו – והקשר נותק. מוריה היא חרדית ליטאית, שמרנית ואדוקה, שלא חוסכת בביקורת על העולם החילוני ולא מתרגשת מההישגים של בנה – ששירת ב- 8200.

רותי בריכטא - אמא ל-11 ילדים. חני היא הבת השישית, "הכבשה השחורה", כהגדרתה. נפלטה מהסמינר החסידי ובהמשך עזבה את הבית ועברה לגור עם החבר. בלב הקונפליקט עומדת העובדה שרותי, בהתייעצות עם הרב שלה, לא הגיעה לחתונה של בתה.

בת שבע דמארי – מורה בפנסיה, חרדית מירושלים, אם ל-7 ילדים. בנתק עם בן הזקונים שלה, שיצא לדרך עצמאית ועזב את הבית.

עוד ניפגש

עוד ניפגש צילום: באדיבות כאן 11

גל רובין – גרושה + 6 ילדים. חילונית, מקועקעת, רוכבת על אופנועים. התחתנה בגיל 18, בגיל 19 כבר ילדה את בנה הבכור. גדלה באור יהודה להורים חוזרים בתשובה, למדה בחינוך חרדי בבית יעקב. לפני כ- 4 שנים החליטה לעזוב את הדת והתגרשה, מה שהעכיר אף יותר את היחסים בינה לבין אביה, הרב שמעון

יהודה מאיר

יהודה מאיר צילום: באדיבות כאן 11

יהודה מאיר – בן 30, מנהל סושיאל ודיגיטל, ת"א. גדל בבית עם מקורות חסידיים-ליטאיים והתחנך בישיבות ידועות. האח השישי מתוך עשרה, היחיד שיצא בשאלה. מנותק מאחותו הגדולה. מאז שעזב לדרכו (10 שנים), בחרה לנתק עימו את הקשר וכמעט שאינה מתייחסת אליו באירועים משפחתיים.

הסדרה תשודר החל מה-07 במרץ, בימי שני, בשעה 21:15 ב- כאן 11 ובדיגיטל, 8 פרקים, משך כל פרק כ- 45 דקות. יוצרי הפורמט הם אלעד קופרמן, אורי גרודר ואוהד גל-עוז.