איתיאלה היאט היא מנצחת העונה התשיעית של "מאסטר שף"

המושבניקית בת ה-31 גברה על שני יריבה וקטפה את המקום הראשון בתכנית הריאליטי הפופולרית. הזוכה זכתה למספר נקודות שיא אי פעם בתולדות התכנית, כאשר קיבלה 397 נקודות מתוך ה-400 האפשריות

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/06/21 09:06 כא בסיון התשפא

איתיאלה היאט היא מנצחת העונה התשיעית של "מאסטר שף"
איתיאלה היא הזוכה של העונה התשיעית, צילום: מיכאל טומרקין

אמש (ב') שודר גמר העונה התשיעית של "מאסטר שף"  המשודר בערוץ קשת 12. איתיאלה היאט (31), נשואה ואם לשלושה ממושב מטע שבהרי ירושלים היא מנצחת העונה התשיעית של מאסטר שף ישראל. איתאלה גברה על שני הפיינליסטים הנוספים, שלמקום השני הגיעה חופית סרמילי ולמקום להשלישי הגיע אסף דיי.

היאט גם הכניסה לתכנית שיא נוסף, כאשר זכתה כמעט במקסימות הנקודות שניתן לצבור בשלב הגמר של התכנית. במנה האחרונה שהכינה בתכנית הגמר זכתה היאט ב- 397 נקודות מתוך ה-400 האפשריות. כל שופט היה זכאי לתת עד 100 נקודות, ולמעט ישראל אהרוני כלל השופטים העניקו לה 100 נקודות כל אחד. השף חיים כהן אף הכריז על מנת הגמר של היאט: "זו הפעם הראשונה שאני נותן ציון כזה למנת גמר", זאת לאחר עשר שנים שכהן שופט בתכנית.

מאסטר שף שומרת על מעמדה כראליטי הבישול הנצפה ביותר בישראל עם ממוצע עונה של 18.8 (לא כולל פרק הגמר) ו-512 אלף צופים בממוצע בכל פרק. כמו כן, העונה ה-9 של מאסטר שף היא בין עשר תכניות הראליטי הנצפות בישראל (מאז פיצול ערוץ 2).  

הזוכה המאושרת. איתיאלה היאט

הזוכה המאושרת. איתיאלה היאטצילום: רונן אקרמן