המתחרה של נטפליקס בקרוב בארץ | הכירו את דיסני פלוס

בקיץ הקרוב יושק השירות ב-42 מדינות, בהן ישראל ומדינות נוספות באירופה, המזרח התיכון ואפריקה. השירות כולל תוכן ללא פרסומות, ומציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/01/22 10:34 כד בשבט התשפב

המתחרה של נטפליקס בקרוב בארץ | הכירו את דיסני פלוס
צילום: shutterstock

לאחרונה התבשרנו כי ענקית הסטרימינג נטפליקס מתכננת עלייה נוספת במחירי החבילות בישראל, זאת עקב הרצון של החברה להעלות את ההשקעה בתכני מקור. פתרון ראוי לעליית המחירים אפשר למצוא בקרב המתחרים. 

בשירות הסטרימינג של חברת וולט דיסני, מאשרים היום (ד') כי בקיץ הקרוב יושק השירות ב-42 מדינות וב-11 אזורים חדשים בעולם. בין המדינות החדשות: ישראל, דרום אפריקה, טורקיה, פולין ואיחוד האמירויות.

עם תוכן מקורי בלעדי ואלפי פרקים של סדרות וסרטים מבית היוצר של דיסני, פיקסאר, מארוול, מלחמת הכוכבים, נשיונל ג'יאוגרפיק וסטאר, הכולל תכני בידור כללי (General Entertainment), דיסני+ הוא שירות סטרימינג עם סיפורים נהדרים לכולם. 

תחת קטגוריית סטאר, דיסני+ מציע את הכותרים החדשים ביותר של אולפני המאה ה-20, אולפני הטלוויזיה של דיסני, FX, Searchlight Pictures, ועוד. שירות הסטרימינג דיסני+, המסופק ישירות לצרכנים, הוא חלק מחטיבת הפצת המדיה והבידור של חברת וולט דיסני. השירות כולל תוכן ללא פרסומות, ומציע תכנים מקוריים ובלעדיים, לצד סרטים, סדרות דרמה, דוקומנטרי, קומדיות, אנימציה ותכנים בפורמט קצר.