הודעה אדומה: השיא המדהים של גל גדות

הסרט הודעה אדומה בכיכובה של השחקנית הישראלית גל גדות הגיע בסוף השבוע לנטפליקס וחרך את הסטרימינג הפופולארי | גדות דוויין ג'ונסון וראיין ריינולדס שברו שיא

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/11/21 08:00 י בכסלו התשפב

הודעה אדומה: השיא המדהים של גל גדות
גל גדות, צילום: shutterstock

גל גדות כובשת את נטפליקס. השחקנית הישראלית שמוכרת מתפקיד הוונדר וומן הבלתי נשכח הגיע לנטפליקס לצד הכוכבים דוויין ג'ונסון וראיין ריינולדס עם סרט חדש בשם הודעה אדומה. הסרט עלה לרשת בסוף השבוע וכבר שבר את השיאים.

הסרט שבר ביומו הראשון שיא של כל הזמנים והפך לסרט שזכה להשקה הכי מוצלחת בשירות הסטרימינג הפופולארי נטפליקס. לא פחות מ-92 אחוז מהמנויים התחילו בצפייה של הלהיט. יש לזכור שנטפליקס מדווחים על אדם שצפה בשתי דקות כצופה אך עדיין ההישג מרשים ביותר.

השחקנית הישראלית הבינלאומית גל גדות הגיעה בשבוע שעבר יחד עם בעלה ירון ורסנו להקרנת בכורה של הסרט החדש שהפיקה נטפליקס, RED NOTICE. גדות מככבת במה שנחשב להשקעה הגדולה ביותר של נטפליקס עד היום, לצד ריאן ריינולדס ודוויין ג'ונסון, המוכר בכינויו "דה רוק".

גדות בת ה-36 עלתה לבמה בפרימיירת הסרט שנערכה בלוס אנג'לס והכל עבד כמו שצריך. ואז הגיע הרגע המצחיק של האירוע, יש שיאמרו הרגע המביך. ישראלית מהקהל נדחפה לבמה ולעיני הצלמים הרבים ביקשה בעברית מגדות למסור ד"ש לשחר מורדוך. גדות המופתעת לא התרגשה והשיבה: "מה? אה. אהלן שחר מורדוך!".