ד"ש לשחר מורדוך: גל גדות והפדיחה הישראלית באירוע של נטפליקס

הכוכבת הישראלית עלתה לבמה באירוע שטיח אדום של נטפליקס, ואז זה קרה. ישראלית מהקהל נדחפה ולעיני הצלמים הרבים ביקשה מהכוכבת: מסרי ד"ש לשחר מורדוך. דרישת השלום נמסרה והאירוע הסתיים בחיוכים רבים

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/11/21 10:16 א בכסלו התשפב

ד"ש לשחר מורדוך: גל גדות והפדיחה הישראלית באירוע של נטפליקס
גל גדות, צילום: Mendy Hechtman/Flash 90

השחקנית הישראלית הבינלאומית גל גדות הגיעה ביום רביעי יחד עם בעלה ירון ורסנו להקרנת בכורה של הסרט החדש שהפיקה נטפליקס, RED NOTICE. גדות מככבת במה שנחשב להשקעה הגדולה ביותר של נטפליקס עד היום, לצד ריאן ריינולדס ודוויין ג'ונסון, המוכר בכינויו "דה רוק". הסרט יעלה בקרוב לאקרנים בפלטפורמת הסטרימינג.

גדות בת ה-36 עלתה לבמה בפרימיירת הסרט שנערכה בלוס אנג'לס והכל עבד כמו שצריך. ואז הגיע הרגע המצחיק של האירוע, יש שיאמרו הרגע המביך. ישראלית מהקהל נדחפה לבמה ולעיני הצלמים הרבים ביקשה בעברית מגדות למסור ד"ש לשחר מורדוך. גדות המופתעת לא התרגשה והשיבה: "מה? אה. אהלן שחר מורדוך!". 

השבוע פרסמנו כי גדות תככב בסרט חדש המבוסס על עלילה ספרותית מוכרת, ותגלם את דמותה של המלכה הרעה בגרסה החדשה של דיסני ל"שלגיה ושבעת הגמדים", כך פורסם באתר deadline. 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן