שישו ושמחו: קבלו את הסדרה הצבאית החדשה

הקהל בישראל כבר צפה בכמה וכמה סדרות צבאיות שהוקרנו על המסך הקטן. הפעם, הסדרה החדשה של התאגיד משלבת סיפור צבאי ביחד עם דרמה מוזיקלית בסגנון ריאליטי, ומביאה את סיפורה של להקת הרבנות הצבאית

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/21 21:07 ג באב התשפא

שישו ושמחו: קבלו את הסדרה הצבאית החדשה
צילום: צילום מסך אינסטגרם

תאגיד השידור הישראלי הקפיד לפנק את אזרחי ישראל בכמה סדרות איכותיות במיוחד בשנה האחרונה, ביניהן ניתן למצוא את "שעת נעילה", ו"חזרות", שאפילו זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לפני כמה חודשים. כעת, נודע על סדרה חדשה שצפויה לעלות עם השם הקליט: "שישו ושמחו". 

הסדרה, דרמה קומית מוזיקלית, מגוללת את סיפורו של נחומי, עלם חמודות רגיש, החולם להיות הסולן של מקהלת הרבנות הצבאית. למרבה הצער, חלומו נגדע כשבמקומו מוצנח לתפקיד דודי, כוכב היוטיוב החרדי. הכל עומד להשתנות כאשר תת אלוף אלחנן (גיבור ישראל עם שתי ידיים ביוניות), מתמנה לתפקיד הרב הצבאי הראשי החדש, במיוחד כשיש לו תוכניות גדולות, גם עבור נחומי. 

בין השחקנים המפורסמים בסדרה נראה את אקי אבני, נוה צור ונתן דטנר. גם אלי גורנשטיין, אסף הרץ, דניאל מורשת, עילי צ'פמן, בן יוסיפוביץ, טל רוגצו'ב, אופיר בועז, יסמין עיון, אלברט אילוז. היוצרים הם סיגלית ליפשיץ ושלום הגר.

כבר בסוף החודש הקרוב נשוב לראות על המסך את העונה החדשה של "קופה ראשית", גם היא מבית התאגיד. סדרת המערכונים זכתה לאהדה רבה גם בקרב המבקרים ואצל הצופה הישראלי. עקב ההצלחה הסדרה הייתה אחת מהמועמדות לזכייה בפרס אמי הבינלאומי בקטגוריית "סדרת הקומדיה הטובה ביותר" של שנת 2019. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2020 בקטגוריית "קומדית המצבים הטובה ביותר".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן