קופה ראשית חוזרת לעונה שלישית וזה תאריך שידור הפרק הראשון

הצופים חיכו בסבלנות, והנה זה מגיע. שנה לאחר תום שידורי העונה השנייה של הסדרה המצליחה "קופה ראשית", פרסם היום תאגיד השידור את התאריך בו יחל שידור העונה השלישית. ויש גם פוסטר רשמי!

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/06/21 15:40 כ בתמוז התשפא

קופה ראשית חוזרת לעונה שלישית וזה תאריך שידור הפרק הראשון
קופה ראשית, צילום: קובי אוזינג׳י

התגעגעתם לכוכבה, שירה ואנטולי? קומדיית המצבים המצליחה של תאגיד השידור, "קופה ראשית", חוזרת בעונה שלישית, וכבר יש תאריך לעליית הפרק הראשון של העונה. אז רשמו לעצמכם, פנו את הלו"ז, והכינו את הפופקורן, ב-26.07 נזכה לראות את ראמזי שוב על המסך הקטן.

סדרת המערכונים זכתה לאהדה רבה גם בקרב המבקרים ואצל הצופה הישראלי. עקב ההצלחה הסדרה הייתה אחת מהמועמדות לזכייה בפרס אמי הבינלאומי בקטגוריית "סדרת הקומדיה הטובה ביותר" של שנת 2019. הסדרה זכתה בפרס האקדמיה לטלוויזיה לשנת 2020 בקטגוריית "קומדית המצבים הטובה ביותר".

הצילומים לסדרה התחילו בחודש אפריל האחרון, וכבר אז נודע על דמות חדשה בגילומה של שחקנית מוכרת. גיתית פישר, שידועה בתור "תותית" מהסדרה "זאת וזאתי", תשתתף בעונה הקרובה ותגלם דמות מקבילה לדמותה של נועה קולר. 

בסדרה משתתפים: קרן מור, דוב נבון, וכמובן נועה קולר שבשנה האחרונה זכתה לשבחים רבים בעקבות סדרה אחרת שיצרה ושיחקה בה "חזרות", וכן שחקנים נוספים.  "קופה ראשית" מגוללת את חווית הקנייה בסופר הישראלי, כמו היחסים בין הלקוחות לעובדי הסופר וכן התנהלות העובדים בשגרה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן