המלצות צפייה נטפליקס תעזור לכם לנקות את הבית לפסח

ההכרזה על תחילת ניקיונות לפסח מצליחה לגעת בלבבות כולם, ועם כל הרצון הטוב רובינו התעייפנו רק מהמחשבה. לכן מזל שיש את נטפליקס שיכולים להקליל ולעזור לנו לקראת הניקיונות עם סצנות וטיפים יעילים

חדשות כיפה הדרת פכטר, חדשות כיפה 24/03/22 14:01 כא באדר ב'

נטפליקס תעזור לכם לנקות את הבית לפסח
עוזרת בית, צילום: netflix

פורים מאחורינו ופסח כבר מתקרב ואנחנו שוב מוצאים את עצמנו בתקופה הזאת של השנה בה השיחות עם אמא הופכות לעדכונים שוטפים על מצב מטלות הבית ובאיזה אזורים כבר אסור לנשנש חמץ. חומרי הניקיון עפים מהמדפים, ויש תחרות סמויה ולא סמויה מי מכשיר ראשון את הבית ומי הצליח גם לרתום את הילדים למשימה.

ההכרזה על תחילת ניקיונות לפסח מצליחה לגעת בלבבות כולם, ואם כל הרצון הטוב רובינו התעייפנו רק מהמחשבה. לכן מזל שיש את נטפליקס שיכולים להקליל ולעזור לנו לקראת הניקיונות עם דמויות אייקוניות, סצנות ניקיון מעולות וטיפים יעילים. אז החזיקו את המטאטא והמגב חזק, מתחילים.

1. משתלטות על הבלגן

תוכנית ריאליטי לייפסטייל קלילה בה שתי נשים, שזכו לכותרת "מארגנות מקצועיות", באות לבתיהם של לקוחות מפורסמים או מפורסמים פחות, בשביל לעשות סדר בבלגן. השתיים מצליחות בזכות כמה קופסאות אחסון וקולבים להפוך את הבית למסודר, ממוין ופרקטי. בסוף כל פרק יש תחושת סיפוק מדהימה, כאילו שבזה שסידרו את הבית למישהו רנדומלי מעבר לים, הצליחו ליצור אצלנו הצופים תחושת בהירות וניקיון. למה כל כך כיף לראות בגדים מסודרים לפי צבע ופרטים בקופסאות מתויגות אנחנו לא יודעים. אבל זה ממכר, מה שגורם לכולנו לרצות לרוץ למקס סטוק להצטייד.

צילום: netflix

2.מינימליזם

לנטפליקס יש שני סרטים תיעודיים המלמדים על מינימליזם ואיך להנחיל זאת בחיינו. מדובר על השקפת עולם שלימה המעודדת לרכוש פחות, לאגור פחות ולצרוך רק מה שאנחנו צריכים. כמו שנאמר "מרבה נכסים מרבה דאגות". אז נכון, הם מראים דגם מוקצן יחסית ולא בר ביצוע באמת אבל יש כאן רעיון שאולי כדאי לקחת איתנו כשמסדרים את הבית. לא לפחד לזרוק, אם לא לבשתם את השמלה הזאת מאז החתונה של אח שלכן לפני מעל עשור אין סיבה שביום בהיר אחד פתאום תרצו ללבוש אותה שוב. המחשבה שאולי יום אחד נתחרט שזרקנו בניקיונות פסח איזה פריט חסר משמעות ותועלת היא מגוחכת. באמת שחבל על המקום, הרי גם ככה מדובר על פריטים שזוכים לביקור  מאתנו רק פעם בשנה בניקיונות. אז טיפ חשוב – אם אין  בזה שימוש תזרקו, ותיהנו מפחות העומס.

3.עוזרת בית

סדרה מוגבלת של נטפליקס בת עשרה פרקים העוקבת אחר אמא צעירה שנחלצת ממערכת יחסים אלימה. האם נאבקת לפרנס ונהיית עוזרת בית על מנת להבטיח עתיד טוב יותר לה ולבתה. מוטיב הניקיון הוא שמוביל את הסדרה, כאשר עבודות הניקיון שלה מקביל לשלבי הניקיון האישי שלה בחיים. ראשית היא מתחילה בבית מעופש ודוחה, ממשיכה לבית הנאחז בכל פרט מהעבר ולבסוף מנקה בית אסתטי עם הרבה אור. ניקיון פיזי כמראה לניקיון פנימי זה משהו שכולנו יכולים להיעזר בו מדי פעם. אולי אפשר לראות את הניקיונות לפסח כהזדמנות מעולה לעשות סדר בדברים ובמחשבות. הסדרה עוזרת בית  עוסקת בנושאים כואבים ובשילוב משחק מעולה ולא מאולץ מצליחים לכבוש את הצופים ולגרום גם לנו לרצות לנקות.

https://www.youtube.com/watch?v=aYnCHD3YVZA

4.סיינפלד פרק 6 עונה 2

סיינפלד, סדרה שכל פעם מחדש מצליחה להצחיק אותנו בפשטות ובהומור השנון שלה. היכולת לקחת סצנות פשוטות מהחיים ומקרים יומיומיים אנושיים למדי ולהפוך אותם ליצירת מופת היא בהחלט גאונות. לכן, לא יכולנו להתעלם מהפרק המעולה בעונה 2 בו ג'רי משוכנע שהמנקה שלו גנב לו פסלון מביתו וזה זורק אותו לבירור מעמיק ומבדר. הרעיון שהמנקה גנב משהו הוא כל כך משעשע ואמיתי, החשש הזה קיים אצל כל מי שמכניס מנקה לביתו. רמת האמון נבנית לאורך תקופה ומספיק שלא מוצאים משהו קטן וכבר האשמות עפות באוויר ללא הבחנה. מה שיפה זה שלמרות החשש, אנחנו נמשיך להזמין מנקה כי למי יש זמן או כוח לכל הניקיון הזה.

צילום: netflix

5. אחרונה חביבה

ועכשיו לדובדבן שבקצפת, אי אפשר לעשות רשימה על ניקיון מבלי להזכיר את הדמות האהובה שלנו מפרינדס- מוניקה גלר. חולת הניקיון האייקונית והאגדית שמצליחה לעורר אצלנו צחוק ממידת הפדנטיות שלה ואפילו מעשירה אותנו בכמה טיפים נחמדים. אולי לא לחינם הדמות יהודייה, ייתכן שהיו אלה חוויות ילדות בפסח שליבו את הכמיהה שלה לניקיון? בכל  מקרה אי אפשר שלא לצחוק כשמוניקה מספרת שהייתה חייבת לנקות את כל המכוניות ברחוב, כשאנחנו מגלים שהיא מחלקת את המגבות שלה ל-11 קטגוריות ואפילו שהיא מחליטה ללבוש שמלת כלה בזמן שהיא עושה כלים כי זה אכן אירוע מיוחד. מוניקה מזכירה לנו להישאר שפויים ושיש אנשים שם בחוץ  שעבורם לנקות זה תחביב.

צילום: shutterstock